co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?

Data: 2010-06-12 06:05:49
Autor: teddie
co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?
Data: 2010-06-12 06:58:12
Autor: raff
co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?
W dniu 2010-06-12 06:05, teddie pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025925,title,Pacjenci-Pana-Boga-poszczuja-psem-- -tajna-instrukcja-PO,wid,12361563,wiadomosc.html

Gdzies widzialem taka tabliczke: "Akwizytorow zrzucamy ze schodow".

R.

Data: 2010-06-12 08:04:30
Autor: precz z gnomem

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:huv455$vpu$1news.onet.pl...
[...]

Zaryzykowałeś, czy nie wszedłeś?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-12 12:28:54
Autor: raff
W dniu 2010-06-12 08:04, precz z gnomem pisze:
UĹźytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Oj, Jacek, Jacek, mnie do tych waszych gadek domokrążców nie mieszaj.

R.

Data: 2010-06-12 08:13:00
Autor: 'heÂŽsk'
On Sat, 12 Jun 2010 06:05:49 +0200, teddie <teddie_tdi@o2.pl> wrote:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025925,title,Pacjenci-Pana-Boga-poszczuja-psem-- -tajna-instrukcja-PO,wid,12361563,wiadomosc.html

 szefem "wprost" zostal tomasz lis, dziennikarz II pr TVPiS z laski
 prezesa. calkiem sympatyczny prywatnie facet. lis, nie prezes ;o).
 przy piwie w "kolomyji" opowiada niezle dowcipy.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 20:41:48
Autor: awe

Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:d49616tn27b3hkqklirjkd3vq8s8fu3snf4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Lis? prosty wiejski chlopek rozstropek. nie moge zrozumiec jak ktos tak plytki mogl zrobic kariere w tv - musi byc dyspozycyjny.
awe

Data: 2010-06-12 21:10:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv0k5c$eid$1news.onet.pl...

[...]

Napisał i wydał kilka książek. A ty?

Data: 2010-06-13 01:36:35
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c13dbca$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
uwazasz ze wydanie ksiazki to jest juz wielkie cos i to juz jest ktos? wazne co jest w tej ksiazce.  ksiazke moze napisac kazdy, wydrukowac i puscic w obieg. Moj znajomy ma drukarnie i taki specjalny automat do druku ksiazek. Jak bedziesz chcial cos wydac, daj znac - dostaniesz promocje.
awe

Data: 2010-06-13 07:51:00
Autor: 'heÂŽsk'
co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?
On Sat, 12 Jun 2010 21:10:59 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]
> Lis? prosty wiejski chlopek rozstropek. nie moge zrozumiec jak ktos tak > plytki mogl zrobic kariere w tv - musi byc dyspozycyjny.

 awus i kolesie siedza u mnie w kf wiec trafija mi sie jedynie  jakies tam odpryski ich paranoicznych bredni. problem awusiow  polega na tym, ze nie moga zniesc, ze ktos cos potrafi.  wg nich to "chlopek-roztropek", "debil" itp okreslenia majace
 podniesc ich wlasne ego. jedyne ich zajecie to pluc na szybke
 monitora i rechotac jacy z nich "patrioci" i jak dokopia tym
 wszystkim wyksztalciuchom kiedy ich prezes zostanie preziem.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 20:39:33
Autor: awe
co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?
PSOW i WYSLANNIKOW PO nie wpuszczam
awe

Data: 2010-06-13 11:04:01
Autor:
co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?
Dowolny sztab wyborczy usłyszy ode mnie i mojej rodziny: za reklamy i druki
bezadresowe dziękujęmy. Pośród 10 kandydatów nie ma nikogo nowego. Wszystkich
10 można ocenić po DOTYCHCZASOWYCH dokonaniach. Przykre, jeżeli Polacy
zagłosują na podstawie reklam przedwyborczych, które z definicji (reklamy)
wciskają kit.

--

co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?