co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?

Data: 2010-06-13 11:04:01
Autor:
co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?
Dowolny sztab wyborczy usłyszy ode mnie i mojej rodziny: za reklamy i druki
bezadresowe dziękujęmy. Pośród 10 kandydatów nie ma nikogo nowego. Wszystkich
10 można ocenić po DOTYCHCZASOWYCH dokonaniach. Przykre, jeżeli Polacy
zagłosują na podstawie reklam przedwyborczych, które z definicji (reklamy)
wciskają kit.

--

co zrobicie, gdy pacjent zapuka do waszych drzwi ?