co zrobiłeś przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rządów:

Data: 2010-09-27 19:20:36
Autor: awe
co zrobiłeś przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rządów:
z neta
1) Za czasów PiS płaca minimalna wzrosła o ok. 40 proc.
2) Wprowadzono uwłaszczenie mieszkań spółdzielczych
3) Zmniejszono składkę rentową z 6,5 do 3 proc. Tym samym były wyższe zarobki
4) Średnia płaca wzrosła w Polsce, w ciągu dwóch lat o ok. 30 proc.
5) Nastąpił gwałtowny spadek stopy bezrobocia jak i liczby bezrobotnych
6) Wprowadzono tzw. becikowe
7) Zmniejszono podatki
8) Wprowadzono zakaz handlu w centrach handlowych i super, hipermarketach, w czasie świąt religijnych i narodowych
9) Powstało ponad milion nowych miejsc pracy
10) Polska otrzymała prawo organizacji Euro 2012
11) blokowano wprowadzenie euro, przez co polska przeszła kryzys światowy bez większych strat, obniżyli ceny paliw, ulga remontowa.
itd, itd.
A co zrobiło PO ?! Nic ! a katastrofa samolotu Prezydenta RP i opozycji, dopalacze dla młodzieży + VAT 23% ;
wyprowadzili wojsko z Iraku i wysłali do Afganistanu !
małe i średnie firmy mają coraz większe problemy ! (przyjazne państwo Janusza P.)
A co z aferą węglową, autostradową, co pani Pitera dalej walczy z dorszem za 8 zł ?!

Data: 2010-09-27 19:43:46
Autor: Marek Czaplicki
awe dnia pon wrzesień 27 2010 19:20 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]
to skoro tak dobrze szło, dlaczego przyszła rozpierducha, w postaci
przegranych wyborów? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-27 21:04:54
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 19:43:46 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]

przegranych wyborĂłw? :-)

Bo lemingi jak ty maja prawo glosu.

Jaksa

Data: 2010-09-27 21:08:51
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa dnia pon wrzesień 27 2010 21:04 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Bo lemingi jak ty maja prawo glosu.
jedyną receptą wydaje się więc zabranie "prawa głosu" niewłasciwym ludziom i
pozostawienie jego godnym i właściwym, taki jak Ty sądzę. wtedy
zapanowałaby zgoda i powszechna szczęśliwośc.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-27 21:18:54
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 21:08:51 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Nie twierdze tego. Ale na pewno byloby wowczas uczciwiej i efektywniej.
A to by zwiekszylo znaczaco zasieg bogactwa.

Jaksa

Data: 2010-09-27 21:24:36
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa dnia pon wrzesień 27 2010 21:18 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie twierdze tego. Ale na pewno byloby wowczas uczciwiej i efektywniej.
A to by zwiekszylo znaczaco zasieg bogactwa.
wg mnie pole rażenia bogactwa skierowane by było wtdy tylko i wyłacznie
do "wybrańców". nie można w demokracji zabierać ludziom odgórnie prawa
głosu tylko dlatego, że mogą zagłosowac nie tak jak by się chciało.
demokracja jest oparta na szacunku do innych. poza tym bogactwo bieże się z
ludzkiej pracy. a ludziom tylko wtedy chce się efektywnie pracowac gdy
czują się wolni, w sensie wolności i praw obywatelskich.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-27 21:59:35
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 21:24:36 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]
demokracja jest oparta na szacunku do innych. poza tym bogactwo bieĹźe  się z
ludzkiej pracy. a ludziom tylko wtedy chce się efektywnie pracowac gdy
czują się wolni, w sensie wolności i praw obywatelskich..

mam w dupie demokracje, wybacz

szacunku do ludzi z 1% mojego mozgowia tez jakos trudno mi w sobie  wykrzesac.

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:03:28
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa dnia pon wrzesień 27 2010 21:59 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
mam w dupie demokracje, wybacz
szacunku do ludzi z 1% mojego mozgowia tez jakos trudno mi w sobie
wykrzesac.
cała władza w ręce rad, jak sądzę. a pozatym człowiek, który nie szanuje
innych, jak może domagać się szacunku dla siebie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-27 22:07:58
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 22:03:28 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Najczesciej dosc bezskladnie sadzisz. W tym watku to juz drugi raz.

Co do szacunku, a czy ja sie domagam zebys mi np. czapkowal?
Moim przodkom owszem, czapkowali, ale ja juz tego nie wymagam.

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:09:14
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 22:07, Jaksa pisze:
Moim przodkom owszem, czapkowali, ale ja juz tego nie wymagam.

Jaksa

Masz zbyt wysokie mniemanie o sobie. Ty jesteś zwykły bekon. :)

Data: 2010-09-27 22:10:21
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 22:09:14 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-09-27 22:07, Jaksa pisze:
Moim przodkom owszem, czapkowali, ale ja juz tego nie wymagam.

Jaksa

Masz zbyt wysokie mniemanie o sobie. Ty jesteś zwykły bekon. :)

Od kiedy jestesmy na ty prostaczku?
I czapka z glowy jak do Pana mowisz!

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:12:14
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 22:10, Jaksa pisze:
[...]

Nie rozśmieszaj mnie, mośku. :)

Data: 2010-09-27 22:16:14
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 22:12:14 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Moskow szukaj se chlopino w rodzinie, i nie udawaj ze jestes
rasowym Polakiem.

Dziadek byl pol-zydem?

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:17:48
Autor: u2
co zrobiłeś przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rządów:
W dniu 2010-09-27 22:16, Jaksa pisze:
Dziadek byl pol-zydem?

Jaksa

Znajomy Żyd nadał dla syna imię Jaksa, zawsze dziwiłem się jak można dla
syna nadać takie imię ;)

Data: 2010-09-27 22:19:36
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 22:17:48 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Juz ci uwierzylem prostaczku.

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:21:08
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 22:19, Jaksa pisze:
Znajomy Żyd nadał dla syna imię Jaksa, zawsze dziwiłem się jak można dla
syna nadać takie imię ;)

Juz ci uwierzylem prostaczku.

No i dobrze, że nie wypierasz się swojego pochodzenia jak bekon :)

Data: 2010-09-27 22:38:56
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 22:21:08 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-09-27 22:19, Jaksa pisze:
Znajomy Ĺťyd nadał dla syna imię Jaksa, zawsze dziwiłem się jak moĹźna  dla
syna nadać takie imię ;)

Juz ci uwierzylem prostaczku.

No i dobrze, że nie wypierasz się swojego pochodzenia jak bekon :)

Ba, ja jestem z mojego pochodzenia dumny!

Czy ty mozesz to o sobie powiedziec?
No, sorry, to bylo ponizej pasa.

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:41:28
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 22:38, Jaksa pisze:
No i dobrze, że nie wypierasz się swojego pochodzenia jak bekon :)

Ba, ja jestem z mojego pochodzenia dumny!

I bardzo dobrze, nie należy się wypierać swojego pochodzenia. :)

Data: 2010-09-27 22:45:00
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 22:41:28 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-09-27 22:38, Jaksa pisze:
No i dobrze, że nie wypierasz się swojego pochodzenia jak bekon :)

Ba, ja jestem z mojego pochodzenia dumny!

I bardzo dobrze, nie należy się wypierać swojego pochodzenia. :)

Wiec przyznaj sie, twoj dziadek byl pol-zydem czy pelnym Zydem?

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:47:46
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 22:45, Jaksa pisze:
I bardzo dobrze, nie należy się wypierać swojego pochodzenia. :)

Wiec przyznaj sie, twoj dziadek byl pol-zydem czy pelnym Zydem?

Ty Jaksa, nie znam swojego dziadka, ale sądząc po moich genach daleko mi
do Żyda :)

Data: 2010-09-27 22:56:21
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 22:47:46 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

do Ĺťyda :)

Taak? To dlaczego jestes taki spolegliwy wobec tej nieprzyjaznej
najczesciej Polsce grupy etnicznej?

Twoj filosemityzm az odrzuca, sadzilem ze to wiezy krwi cie zobowiazuja.

Jaksa

Data: 2010-09-27 23:27:50
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 22:56, Jaksa pisze:
Ty Jaksa, nie znam swojego dziadka, ale sądząc po moich genach daleko mi
do Żyda :)

Taak? To dlaczego jestes taki spolegliwy wobec tej nieprzyjaznej
najczesciej Polsce grupy etnicznej?

Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-09-27 23:37:05
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 23:27:50 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Ja bynajmniej nie jestem spolegliwy wobec Zydow, slad takie przypuszczenie?

Ale problem jest z toba chlopie, skaczesz jak koza na mkarawana
za kazdym razem, gdy zapoda cos z historii Polski stawiajacego
Zydow w niezbyt korzystym swietle, enigmatycznie piszac.

Ja Pana mkarawa lubie, bo w tych jego "anytsemickich" historiach
ktore tu zamieszcza, mialem tez okazje poczytac dzieje swojej wlasnej
rodziny, znane mi dobrze z pierwszej reki, kapujesz glupolu?

Jaksa

Data: 2010-09-27 23:42:05
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca10c59$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
skonczcie juz te klotnie ze tak powiem w rodzinie. kawecki czuje sie opuszczony
awe

Data: 2010-09-27 23:42:15
Autor: Jaksa
co zrobiÂłeÂś przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rzÂądĂłw:
On Mon, 27 Sep 2010 23:42:05 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2010-09-27 22:56, Jaksa pisze:
Ty Jaksa, nie znam swojego dziadka, ale sÂądzÂąc po moich genach daleko  mi
do ÂŻyda :)

Taak? To dlaczego jestes taki spolegliwy wobec tej nieprzyjaznej
najczesciej Polsce grupy etnicznej?

SÂądzisz innych po sobie, a nie kaÂżdy jest tobie podobny.
-- -- -- -- -- -
skonczcie juz te klotnie ze tak powiem w rodzinie. kawecki czuje sie
opuszczony
awe

u2 nie jest z mojej bajki, on ma najwyrazniej cos przeciwko faszystom.

Jaksa

Data: 2010-09-27 23:53:48
Autor: awe
co zrobi3e? przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rz?dów:

U?ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa3 w wiadomo?ci
W dniu 2010-09-27 22:56, Jaksa pisze:
Ty Jaksa, nie znam swojego dziadka, ale s?dz?c po moich genach daleko mi
do ?yda :)

Taak? To dlaczego jestes taki spolegliwy wobec tej nieprzyjaznej
najczesciej Polsce grupy etnicznej?

S?dzisz innych po sobie, a nie ka?dy jest tobie podobny.
-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
najwazniejsze ze nie bolszewik jak kawecki
awe

Data: 2010-09-27 22:57:04
Autor: awe

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7qta1$f4m$1inews.gazeta.pl...
[...]
Mowisz o Tusku, Niesiolowskim czy o Palikocie czy o wszystkich razem? Tych kurew jest wiecej jak wiesz
awe

Data: 2010-09-27 22:56:08
Autor: awe

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7qr15$59d$6inews.gazeta.pl...
[...]
Mareczku ale ty jestes nawiny. Demokracja to jest wtedy kiedy wszyscy uczestnicy sa dobrze poinformowani a nie zmanipulowani. Poza tym z demokracji trzeba umiec korzystac i przede wszystkim miec moZg, a nie MoSg. Jak ty chcesz korzystac z prawa glosu jak nie masz moZgu? Co z demokracji jesli na 5 goslujacych wariatow 3 wybierze orgazm osiagniety w wyniku podlaczenia do dupy napiecia kilu tysiecy volt? Kupa smichu
awe

Data: 2010-09-27 21:14:41
Autor: awe

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7ql43$gfp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tusk naobiecywal a lemingi uwierzyly ze pojawi sie cudotworca i wszystko bedzie pieknie i wspaniale. to jeden z wielu powodow, ale ten chyba ci glupku wystarczy.:-)
awe

Data: 2010-09-27 21:19:30
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 21:14:41 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

UÂżytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
> [...]
awe dnia pon wrzesieĂą 27 2010 19:20 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

z neta
1) Za czasĂłw PiS pÂłaca minimalna wzrosÂła o ok. 40 proc.
2) Wprowadzono uw³aszczenie mieszkaù spó³dzielczych
3) Zmniejszono skÂładkĂŞ rentowÂą z 6,5 do 3 proc. Tym samym byÂły wyÂższe
zarobki
4) ÂŚrednia pÂłaca wzrosÂła w Polsce, w ciÂągu dwĂłch lat o ok. 30 proc.
5) NastÂąpiÂł gwaÂłtowny spadek stopy bezrobocia jak i liczby bezrobotnych
6) Wprowadzono tzw. becikowe
7) Zmniejszono podatki
8) Wprowadzono zakaz handlu w centrach handlowych i super,
hipermarketach,
w czasie ÂświÂąt religijnych i narodowych
9) PowstaÂło ponad milion nowych miejsc pracy
10) Polska otrzymaÂła prawo organizacji Euro 2012
11) blokowano wprowadzenie euro, przez co polska przeszÂła kryzys  Âświatowy
bez wiĂŞkszych strat, obniÂżyli ceny paliw, ulga remontowa.
itd, itd.
to skoro tak dobrze szÂło, dlaczego przyszÂła rozpierducha, w postaci
przegranych wyborĂłw? :-)
--
Tusk naobiecywal a lemingi uwierzyly ze pojawi sie cudotworca i wszystko
bedzie pieknie i wspaniale. to jeden z wielu powodow, ale ten chyba ci
glupku wystarczy.:-)
awe

Tusk jak tusk, ale ta medialna maszyna za nim stojaca..

Jaksa

Data: 2010-09-27 22:59:24
Autor: awe

U?ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa3 w wiadomo?ci
> [...]
awe dnia pon wrzesien 27 2010 19:20 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

z neta
1) Za czasów PiS p3aca minimalna wzros3a o ok. 40 proc.
2) Wprowadzono uw3aszczenie mieszkan spó3dzielczych
3) Zmniejszono sk3adke rentow? z 6,5 do 3 proc. Tym samym by3y wy?sze
zarobki
4) |rednia p3aca wzros3a w Polsce, w ci?gu dwóch lat o ok. 30 proc.
5) Nast?pi3 gwa3towny spadek stopy bezrobocia jak i liczby bezrobotnych
6) Wprowadzono tzw. becikowe
7) Zmniejszono podatki
8) Wprowadzono zakaz handlu w centrach handlowych i super,
hipermarketach,
w czasie ?wi?t religijnych i narodowych
9) Powsta3o ponad milion nowych miejsc pracy
10) Polska otrzyma3a prawo organizacji Euro 2012
11) blokowano wprowadzenie euro, przez co polska przesz3a kryzys ?wiatowy
bez wiekszych strat, obni?yli ceny paliw, ulga remontowa.
itd, itd.
to skoro tak dobrze sz3o, dlaczego przysz3a rozpierducha, w postaci
przegranych wyborów? :-)
--
[...]

-- -- -- -- --
realizowali swoj plan biznesowy. ja pamietam jak te koncesje byly przyznawane. wiadomo, trzeba bylo nakrasc do woli. sama licencja byla duzo warta. zyla zlota.
awe

Data: 2010-09-27 23:00:43
Autor: Jaksa
co zrobi3e? przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rz?dĂłw:
On Mon, 27 Sep 2010 22:59:24 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

1) Za czasĂłw PiS p3aca minimalna wzros3a o ok. 40 proc.
2) Wprowadzono uw3aszczenie mieszkan spĂł3dzielczych
3) Zmniejszono sk3adke rentow? z 6,5 do 3 proc. Tym samym by3y wy?sze
zarobki
4) |rednia p3aca wzros3a w Polsce, w ci?gu dwĂłch lat o ok. 30 proc.
[...]

To duzo bardziej skomplikowane. Najwieksze stacje telewizyjne w Polsce
sa w rekach ludzi dawnych sluzb PRL'u, a najwieksze koncerny prasowe
w rekach albo zydokomuny albo znowu, dawnych sluzb PRL-u.

Symbioza tych dwoch potwornosci nie jest dzielem przypadku.
To rak, ktory zzera Polske, co mozemy na zywo obserwowac.

Jaksa

Data: 2010-09-27 23:16:06
Autor: awe

U?ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa3 w wiadomo?ci
[...]

-- -- -- -- -
i oni tych oslow moderuja bo sami nie sa zdolni do samodzielnego myslenia.
awe

Data: 2010-09-27 23:14:22
Autor: Jaksa
On Mon, 27 Sep 2010 23:16:06 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Powtorze za klasykiem, oczywista oczywistosc.

Jaksa

Data: 2010-09-27 21:31:20
Autor: Marek Czaplicki
awe dnia pon wrzesień 27 2010 21:14 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Tusk naobiecywal a lemingi uwierzyly ze pojawi sie cudotworca i wszystko
bedzie pieknie i wspaniale. to jeden z wielu powodow, ale ten chyba ci
glupku wystarczy.:-)
to ciekawe. więc na co liczysz przkonując innych do swoich racji nazywając
ich głupkami, że nagle zmienia zdanie i zaczną głośno domagać się
ustąpienia aktualnie rządzących?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-27 23:00:00
Autor: awe

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7qrdp$59d$7inews.gazeta.pl...
[...]
jesli chodzi o ciebie to licze na eutanazje. wiem zbyt wiele, ale gdybys byl tak uprzejmy...
awe

Data: 2010-09-27 20:04:26
Autor: rAzor
co zrobiłeś przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rządów:
Darz bór! Użytkownik... he he - awe raczył napisać:

Khem.. - PIS był przeciw. ;-)
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-28 10:11:09
Autor: Miglanc

Użytkownik "rAzor" <leutnant.rzevski@kobylka.ue> napisał w wiadomości news:i7qmba$cqs$1news.onet.pl...
[...]

Liżecie sobie tyłki, obwiesie?

--

Zahir

Data: 2010-09-27 21:10:38
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 19:20, awe pisze:

[...]

Widać, że to PIS jest winne. Nie wymiguj się. Widać, żeś z PO.

Data: 2010-09-27 23:01:09
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca0ec32$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -
;-)
awe

co zrobiłeś przez 3 lata rzadow PO? ! PiS 2 lata rządów: