co zrobili Wegrzy, z frankiem moze u nas warto?

Data: 2011-09-13 15:04:48
Autor: waldemar Kusiaty
co zrobili Wegrzy, z frankiem moze u nas warto?
Data: 2011-09-13 19:54:37
Autor: radekp@konto.pl
co zrobili Wegrzy, z frankiem moze u nas warto?
Tue, 13 Sep 2011 15:04:48 +0000 (UTC), w <j4nreg$e4t$1@inews.gazeta.pl>,
"waldemar Kusiaty" <kusiaty.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

http://rynki.blogspot.com/2011/09/hungary-and-swissie-francs-zapped.html

A po co?

Data: 2011-09-13 21:06:12
Autor: marfi
Użytkownik "waldemar Kusiaty" <kusiaty.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4nreg$e4t$1inews.gazeta.pl...
http://rynki.blogspot.com/2011/09/hungary-and-swissie-francs-zapped.html

  Duch Leppera przejął kontrolę nad rozumkiem?
--
marfi

Data: 2011-09-13 20:26:35
Autor: waldemar Kusiaty
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> http://rynki.blogspot.com/2011/09/hungary-and-swissie-francs-zapped.html

  Duch Leppera przejął kontrolę nad rozumkiem?

Przynajmniej ludziom będzie lzej. Czy zawsze za błędy banków musi płacic całe
społeczeństwo? Zwłaszcz jeśli banki są w obcych rękach,,,

Data: 2011-09-13 23:00:48
Autor: marfi
Użytkownik "waldemar Kusiaty" <kusiaty@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j4oe9r$b47$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Przynajmniej ludziom będzie lzej. Czy zawsze za błędy banków musi płacic całe
społeczeństwo? Zwłaszcz jeśli banki są w obcych rękach,,,

  Mnie będzie lżej gdy spłacę twoje kredyty, młocie?

--
marfi

Data: 2011-09-13 23:13:02
Autor: marfi
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e6fc483$0$2452$65785112news.neostrada.pl...

 Mnie będzie lżej gdy spłacę twoje kredyty, młocie?

  Może lepiej będzie "tumanie" zamiast "młocie"?
  Albo "tumanowaty młocie"?
  A może masz inne propozycje odnośnie stanu swojego umysłu?

--
marfi

Data: 2011-09-14 07:45:40
Autor: JarekC
co zrobili Wegrzy, z frankiem moze u nas warto?
Przynajmniej ludziom będzie lzej. Czy zawsze za błędy banków musi płacic całe
społeczeństwo? Zwłaszcz jeśli banki są w obcych rękach,,,

Sorry ale ktoś świadomie brał kredyt we franku więc nie ma co zwalać winy na banki. Poza tym ludzie którzy wzięli kredyt we franku i tak płacą mniejsze raty niż na przykład ja - majacy kredyt w zł.

Data: 2011-09-14 13:08:32
Autor: Maseł
W dniu 2011-09-14 07:45, JarekC pisze:
Przynajmniej ludziom będzie lzej. Czy zawsze za błędy banków musi
płacic całe
społeczeństwo? Zwłaszcz jeśli banki są w obcych rękach,,,

Sorry ale ktoś świadomie brał kredyt we franku

Ja bralem... i to teoretycznie w takim momencie, ze gorzej juz sie nie
dalo...

więc nie ma co zwalać
winy na banki.

Banki i tak sa wszystkiemu winne...

Poza tym ludzie którzy wzięli kredyt we franku i tak
płacą mniejsze raty niż na przykład ja - majacy kredyt w zł.

Ale zobacz, ze tobie z miesiaca na miesiac spada kwota calkowitego
zadluzenia, mi mimo splacania rosnie :-( (tzn rosnie po przeliczeniu na
PLN, bo we frankach tez spada).

W kilku punktach masz jednak racje - kredyt bralem swiadomie i patrzac
na miesieczne raty (a dokladniej probojac porownac je z ew. ratami w
przypadku analogicznego kredytu w PLN) - ciagle jestem zadowolony z tej
decyzji...

Pozdro

Maseł

co zrobili Wegrzy, z frankiem moze u nas warto?