coś bym kupił

Data: 2016-12-30 11:00:59
Autor: mgo
coś bym kupił
cześć,

mam teraz univegę ht-510, jeżdżę trochę po płaskim, trochę po górkach (beskidy)
asfaltu staram się unikać, schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln
zastanawiam się nad Cube LTD Pro 27.5 , a może stare 26 Kross Level A10 ?
jakby się komuś chciało coś mądrego napisać, będę wdzięczny

w univedze przeszkadza mi słaby amortyzator, v-breaki, może trochę waga (14,5kg)
pozdrawiam
mgo

Data: 2016-12-30 04:38:50
Autor: WS
coś bym kupił
On Friday, December 30, 2016 at 11:01:02 AM UTC+1, mgo wrote:
schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln
zastanawiam się nad Cube LTD Pro 27.5 , a może stare 26 Kross Level A10 ?

to moze z 1k tanszy HEIST 2.0 27,5'' ?
http://e-polbike.pl/hardtail/212-heist-20-275-.html#/65-kolor_ramy-czarny_pomaranczowy_bialy/36-rozmiar_ramy-18

Data: 2016-12-30 14:04:03
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 13:38, WS pisze:
[...]

dziękuję, ciekawy
tylko 18" za mały dla mnie, a 20-21" już chyba nie da się trafić, szukam...

Data: 2017-01-14 07:56:51
Autor: ąćęłńóśźż
coś bym kupił
Data: 2016-12-30 11:35:19
Autor: PeJot
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 11:00, mgo pisze:
schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln

Jak to się robi ? :)

I myślisz że się ona nie kapnie jak kupisz nowy rower ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-12-30 11:38:51
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 11:35, PeJot pisze:
W dniu 2016-12-30 o 11:00, mgo pisze:
schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln

Jak to się robi ? :)

I myślisz że się ona nie kapnie jak kupisz nowy rower ?

akcja jest zaplanowana w najdrobnieszych szczegółach,
na początku schowam u kolegi, a następnie będę stopniowo oswajał :)

Data: 2016-12-30 12:13:27
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 11:38, mgo pisze:
akcja jest zaplanowana w najdrobnieszych szczegółach,
na początku schowam u kolegi, a następnie będę stopniowo oswajał :)

Masz tak tylko z żoną czy rodzinę i kontrahentów też tak traktujesz? :-)

Data: 2016-12-30 13:04:09
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 12:13, z pisze:
[...]

ale skąd ten język nienawiści ? :)
zamiast porad rowerowych będzie psychoanaliza ?

Data: 2016-12-30 13:27:48
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 13:04, mgo pisze:

zamiast porad rowerowych będzie psychoanaliza ?

A czego się spodziewałeś? ;-)
Ja nie doradzę bo wydawanie tylu pieniędzy na rower uważam za głupotę. Mój obecny kupiłem za 400 zł a i tak zaszalałem (PININFARINA) :-)

Zmniejsz budżet do 1500 zł to znajdzie się wielu dyskutantów :-)

Data: 2016-12-30 15:23:34
Autor: AL
coś bym kupił
On 2016-12-30 13:27, z wrote:
[...]

albo w drugą stronę - ale aby nie było zbyt zawistnych dyskutantów....

Do Siego!

Data: 2016-12-30 20:25:42
Autor: Akarm
coś bym kupił
W dniu 30.12.2016 o 13:27, z pisze:
wydawanie tylu pieniędzy na rower uważam za głupotę.

Kto bogatemu zabroni?
Mój znajomy kupuje co 2-4 lata rower za kilka tysięcy euro, przejedzie kilkaset kilometrów i sprzedaje za 1/4 ceny. Kiedyś nawet tutaj, na preclu, jeden z piszących z niedowierzaniem podszedł do takich wiadomości i zgłosił chęć natychmiastowego zakupu. Kiedy okazało się, że kolega właśnie chce sprzedać, preclowiczowi chęć zakupu za ćwierć ceny błyskawicznie minęła. :)

Mój obecny kupiłem za 400 zł a i tak zaszalałem (PININFARINA) :-)

Ja za swój rower zapłaciłem trochę więcej w supermarkecie.
Dość dawno to było, zużywające się części sukcesywnie wymieniałem, no i teraz sam widelec mam kilkukrotnie droższy, niż wtedy cały rower kosztował.
Najbardziej się ucieszyłem, kiedy rama zaczęła podejrzanie trzeszczeć i w tym samym czasie pojawiły się ramy Meridy w baaaaardzo promocyjnych cenach. :)

Zmniejsz budżet do 1500 zł to znajdzie się wielu dyskutantów :-)

Charakterystyczne - doradzimy coś innego, niż pytający zakładał. :)
Tak jest wszędzie, np. na grupie foto: ktoś prosi o radę w sprawie kupna lustrzanki - to mu doradzają kompakt. I odwrotnie. :)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-12-30 22:24:28
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 20:25, Akarm pisze:

Charakterystyczne - doradzimy coś innego, niż pytający zakładał. :)
Tak jest wszędzie, np. na grupie foto: ktoś prosi o radę w sprawie kupna
lustrzanki - to mu doradzają kompakt. I odwrotnie. :)

Bo to jest śmieszne kiedy rozmawia się o złoconych "końcówkach" i poprawianiu sobie ego :-)

Data: 2017-01-12 20:49:52
Autor: ąćęłńóśźż
coś bym kupił
Porada: odłóż drugie 4 tysiaki na Spa ;-))

Przez wredne babskie charaktery nie mogę od lat zmienić systemu, tylko robię cichaczem upgrejdy korpusów i obiektywów ;-))

-- -- -
będzie psychoanaliza?

Data: 2017-01-13 14:59:41
Autor: Andrzej Ozieblo
coś bym kupił
W dniu 2017-01-12 o 20:49,  ąćęłńóśźż pisze:

Przez wredne babskie charaktery nie mogę od lat zmienić systemu, tylko robię cichaczem upgrejdy korpusów i obiektywów ;-))

:) Nie ma letko. Ostatnio tak po cichu zupgrajdowałem komórkę smartfonową. Z nowym rowerem bym sie nie odważył, chyba że z dwoma rowerami: najpierw rower dla żony, potem dla mnie.

Data: 2016-12-30 13:00:36
Autor: Budzik
coś bym kupił
Użytkownik mgo mmgo@[usuD] gazeta.pl ...

[...]

:)
zaczniesz od tego, ze przyniesiesz do domu koło.

Kochanie, znalazlem na ulicy. Szkoda zeby tak bez ramy stało... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2016-12-30 14:12:58
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 14:00, Budzik pisze:
[...]

o to, to,
mój kolega kupował nowy "pod kolor" starego sprzęta, ale podobno nie zadziałało

Data: 2016-12-30 11:57:27
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu piątek, 30 grudnia 2016 11:01:02 UTC+1 użytkownik mgo napisał:

mam teraz univegę ht-510, jeżdżę trochę po płaskim, trochę po górkach (beskidy)
http://www.bikko.pl/rower-gorski-univega-alpina-ht-510-shimano-slx.html
Co z nim jest nie tak, osprzęt spoko, na błoto idealny!
Jedynie hamulce hydrauliczne by się przydały.
Narzekasz na słabego amora, a pod siodełkiem nie masz sztycy amor..
asfaltu staram się unikać... Cube LTD Pro 27.5 , a może stare 26 Kross Level A10 ?
jakby się komuś chciało coś mądrego napisać, będę wdzięczny
Taki- http://www.arkus.sklep.pl/rower-cube-ltd-pro-275-2015-p-8041.html
Dolne prowadzenie linek obu przerzutek, imo, za tą cenę go dyskwalifikuje!!!
A przerzutka przednia powinna być mocowana do rury podsiodłowej, obejmą, a
tam jej nie ma. Coś jest nie tak, bo nie na fot od strony przerzutek.
Taka mała marketingowa manipulacja.
A ten:
allegro.pl/kross-level-a10-2014-l-20-carbon-xt-slx-fox-i6656354720.html#thumb/4
Do zaakceptowania-rama carbon, nie ma wad jak poprzednik, tylko korby dwu
rzędowe ma i szprychy po 24.
Z takich dwóch, lub trzech, może by powstał rower marzeń, na błoto.

Reasumując, w celu podniesienia komfortu jazdy, może potrzebujesz jedynie
wspomnianej sztycy amor pod siodło, a nie od razu nowy rower.
Zwłaszcza, że żona nawet by tej zmiany nie zauważyła i wciąż by miała o
Tobie dobre mniemanie.
Do jeżdżenia po błocie, nie dałbym więcej niż 2000 pln.

Data: 2016-12-31 10:19:07
Autor: solar
coś bym kupił
Dolne prowadzenie linek obu przerzutek, imo, za tą cenę go dyskwalifikuje!!!

To fakt, szkoda, że nie są pełne pancerze.
A przerzutka przednia powinna być mocowana do rury podsiodłowej, obejmą, a
tam jej nie ma. Coś jest nie tak, bo nie na fot od strony przerzutek.

W opisie jest "direct mount', więc obejmy nie ma. IHMO DM jest lepszym rozwiązaniem.

Do zaakceptowania-rama carbon, nie ma wad jak poprzednik, tylko korby dwu
rzędowe ma i szprychy po 24.

Do jazdy XC dwurzędowe korby całkowicie wystarczą.

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."

Data: 2016-12-31 01:57:05
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu sobota, 31 grudnia 2016 10:19:24 UTC+1 użytkownik solar napisał:
> Dolne prowadzenie linek obu przerzutek, imo, za tą cenę go dyskwalifikuje!!!

To fakt, szkoda, że nie są pełne pancerze.
Ale jest jeszcze wisienka na torcie, mianowicie, hydrauliczny przewód
hamulcowy tylnego zacisku- biegnie sobie beztrosko koło tych linek.
> [...]

W opisie jest "direct mount', więc obejmy nie ma. IHMO DM jest lepszym rozwiązaniem.
To ok., bo miałem podejrzenie, że jest mocowana do osi suportu.

Data: 2016-12-30 12:36:20
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu piątek, 30 grudnia 2016 11:01:02 UTC+1 użytkownik mgo napisał:
cześć, mam teraz
fajną dupę na oku
staram się unikać,
kontaktu z małżonką
schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln
i szukam pretekstu do rozwodu
zastanawiam się nad Cube LTD Pro 27.5
kupię jej ten wypaśny rower, to i tak mniej, niż dzielenie się z nią
majątkiem po połowie. No, nie!
Dlaczego się rozwodzę?
przeszkadza mi...
jej gadatliwość...i
może trochę waga jakby się komuś chciało coś mądrego napisać, będę wdzięczny
lepiej bym tego nie wymyślił.

Data: 2017-01-02 09:13:50
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 21:36, Ignac pisze:
[...]

z przykrością stwierdzam że jesteście bandą pantoflarzy :)
iiiiii ........ cyklistów!

dziękuję wszystkim za porady,
również za trafną analizę kondycji związku małżeńskiego

rozważę fulla, a na pewno wybiorę się na przymiarki do miasta wojewódzkiego

mgo

Data: 2017-01-02 09:21:52
Autor: PeJot
coś bym kupił
W dniu 2017-01-02 o 09:13, mgo pisze:

z przykrością stwierdzam że jesteście bandą pantoflarzy :)
iiiiii ........ cyklistów!

Wypraszam sobie cyklistów. 4 k da się ciekawej zainwestować, niekoniecznie w rower.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-01-04 13:51:50
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 09:13:52 UTC+1 użytkownik mgo napisał:

z przykrością stwierdzam że jesteście bandą pantoflarzy iiiiii ........ cyklistów!

dziękuję wszystkim za porady,
również za trafną analizę kondycji związku małżeńskiego

Bo my jesteśmy grupą interdyscyplinarną i dzięki temu doradzamy kompleksowo.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to wal do nas jak w dym!
Jak znajdę czas w trzech króli, to coś Ci znajdę do jazdy, jeśli chcesz.

Data: 2017-01-05 11:00:33
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2017-01-04 o 22:51, Ignac pisze:
[...]

dzięki, nie zawiodłem się :)
Jak znajdę czas w trzech króli, to coś Ci znajdę do jazdy, jeśli chcesz.

bardzo proszę

Data: 2017-01-05 13:19:55
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu środa, 4 stycznia 2017 22:51:51 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

Jak znajdę czas w trzech króli, to coś Ci znajdę do jazdy
To już jutro, no to, na początek może takie coś:
allegro.pl/kross-level-r9-m-19-2015-slx-carbon-30-i6658584538.html#thumb/4

Data: 2017-01-05 13:21:02
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu czwartek, 5 stycznia 2017 22:19:56 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
> [...]

To już jutro, no to, na początek może takie coś:
allegro.pl/kross-level-r9-m-19-2015-slx-carbon-30-i6658584538.html#thumb/4

Są 17,19 i 21.

Data: 2017-01-07 08:37:25
Autor: wO.Ă´hoo!
coś bym kupił
W dniu 05.01.2017 o 22:19, Ignac pisze:
To już jutro, no to, na początek może takie coś:
allegro.pl/kross-level-r9-m-19-2015-slx-carbon-30-i6658584538.html#thumb/4

Jak sobie pomyślę, co bym sobie mógł za 4200 zł samodzielnie złożyć na alu ramie...

Data: 2017-01-08 03:07:18
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 08:37:47 UTC+1 użytkownik wO.ôhoo! napisał:
> [...]

Jak sobie pomyślę, co bym sobie mógł za 4200 zł samodzielnie złożyć na alu ramie...
Rama carbon to zupełnie inna liga.
A z ramą alu, to budżet powiedzmy ok.3000-3500 pln.
Przykładowo takie:
goo.gl/LiIaFU
goo.gl/mYqV26

Data: 2017-01-08 12:54:34
Autor: wO.Ă´hoo!
coś bym kupił
W dniu 08.01.2017 o 12:07, Ignac pisze:
Rama carbon to zupełnie inna liga.

Dla mnie praktycznie niższa, bo nawet jak producent da dożywotnią gwarancję i pękniętą wymienia bez rozpoznawania winy, to nie wyobrażam sobie ryzykowania kilku czy kilkunastu dni gdzieś w środku sezonu. Gdyby jeszcze dawali przyzwoity rower zastępczy, to ok.
Ameliniowe też pękają, wiem, ale amelinium dobry artysta pospawa za 20 zł.
Ktoś by jeszcze mógł wyjechać z tematem, że węgiel lepiej tłumi drgania, ale my tu o MTB chyba rozmawiamy.
Aha. Waga? Nie jestem drobną kobietą.

Data: 2017-01-08 13:03:02
Autor: wO.Ă´hoo!
coś bym kupił
W dniu 08.01.2017 o 12:07, Ignac pisze:
Przykładowo takie:
goo.gl/LiIaFU
goo.gl/mYqV26

Dają radę, ale w cenie droższego widziałbym lepszy widelec (nie twierdzę, że ten suntour jest zły).

Data: 2016-12-30 14:58:18
Autor: Andrzej Ozieblo
coś bym kupił
> [...]

> zastanawiam się nad Cube LTD Pro 27.5 , a może stare 26 Kross Level A10 ?
> jakby się komuś chciało coś mądrego napisać, będę wdzięczny

Od kiedy zacząłem jeździć na full-u nie wyobrażam sobie jazdy na hardtailu. 4000 zł to trochę mało na fulla, ale dobrze szukając po przecenach coś się znajdzie. Np. z rowerów Ghost. Kato GS 2.

Data: 2016-12-30 15:35:38
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 14:58, Andrzej Ozieblo pisze:
[...]

nigdy nie jeździłem na fullu, ale spróbuję się przymierzyć
problem w tym że mieszam w pipidówie, jest kilka sklepów rowerowych, wybór marny,
ceny kiepskie, i wogle jak ten smok za siedmioma górami, za siedmioma rzekami

budżet nie jest sztywny, skitrało się 4 można dokitrać jeszcze 1

Data: 2016-12-30 16:14:58
Autor: PeJot
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 15:35, mgo pisze:

budżet nie jest sztywny, skitrało się 4 można dokitrać jeszcze 1

Szukaj taniego prawnika od spraw rozwodowych :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-12-30 16:32:14
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 16:14, PeJot pisze:
W dniu 2016-12-30 o 15:35, mgo pisze:

budżet nie jest sztywny, skitrało się 4 można dokitrać jeszcze 1

Szukaj taniego prawnika od spraw rozwodowych :>

toż ja jej wypłaty nie odbieram, ona ma swoją, ja mam swoją,
ona kupuje jedzenie, ja płacę kredyt,
no i sprawa najważniejsza: ona niusów nie czyta :D

to wy oddajecie żonom całą wypłatę ?!
feminizm już tak daleko zaszedł ??
głupie pytanie zadałem, wiem, ale jaki fajny wątek się zrobił :)

Data: 2016-12-30 23:29:26
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 16:32, mgo pisze:
to wy oddajecie żonom całą wypłatę ?!

Nie żonom tylko rodzinie ;-)

Data: 2017-01-04 08:24:23
Autor: cytawa
coś bym kupił
mgo pisze:

to wy oddajecie żonom całą wypłatę ?!
feminizm już tak daleko zaszedł ??

Dziwie sie tak postawionemu problemowi. Zawsze mielismy wspolne konto i nie wiem nawet co to znaczy moje- twoje pieniadze.

Jan Cytawa

PS. Zona jezdzi rowerem :)

Data: 2016-12-30 17:50:01
Autor: Akarm
coś bym kupił
W dniu 30.12.2016 o 15:35, mgo pisze:
wogle jak ten smok za siedmioma górami, za siedmioma
rzekami

Nie słyszałem dotąd o takich woglach.
Wydawało mi się, że o rowerach wiem niemało, a tu taka niespodzianka...
Możesz coś więcej o tych woglach napisać?
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-12-31 09:27:55
Autor: andrzej.ozieblo
coś bym kupił
W dniu piątek, 30 grudnia 2016 15:36:25 UTC+1 użytkownik mgo napisał:

nigdy nie jeździłem na fullu, ale spróbuję się przymierzyć
problem w tym że mieszam w pipidówie, jest kilka sklepów rowerowych, wybór marny,

Dobrze byłoby jednak przymierzyć coś konkretnego. Może jednak wypad do większego sklepu? Kupowanie roweru przez internet ma sens o ile kupujemy identyczny jak wcześniej przymierzyliśmy w realu.

Namawiam do fulla, bo to zupełnie inne doznania. Żadna sztyca amortyzowana go nie zastąpi. A kręgosłup bardzo podziękuje, zwłaszcza w pewnym wieku. Nie musi być full bardzo ambitny, czytaj drogi.

W sumie stosuję podobne taktyki finansowe. :) Choć z rowerem bym się mimo wszystko nie odważył. :)

Data: 2017-01-12 20:52:48
Autor: ąćęłńóśźż
coś bym kupił
Jak miałbym jeździć fulem po mieście?
Sztyca pantografowa to co innego :-))

-- -- -

Data: 2016-12-30 19:02:09
Autor: ToMasz
coś bym kupił
Data: 2017-01-02 19:27:35
Autor: wO.Ă´hoo!
coś bym kupił
W dniu 30.12.2016 o 11:00, mgo pisze:
w univedze przeszkadza mi słaby amortyzator, v-breaki, może trochę waga
(14,5kg)

Popatrz sobie na KTM Ultra. I jak jeszcze nie jeździsz w pedałach zatrzaskowych, to o nich pomyśl, na butach nie oszczędzając.

coś bym kupił