coś bym kupił

Data: 2016-12-30 11:57:27
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu piątek, 30 grudnia 2016 11:01:02 UTC+1 użytkownik mgo napisał:

mam teraz univegę ht-510, jeżdżę trochę po płaskim, trochę po górkach (beskidy)
http://www.bikko.pl/rower-gorski-univega-alpina-ht-510-shimano-slx.html
Co z nim jest nie tak, osprzęt spoko, na błoto idealny!
Jedynie hamulce hydrauliczne by się przydały.
Narzekasz na słabego amora, a pod siodełkiem nie masz sztycy amor..
asfaltu staram się unikać... Cube LTD Pro 27.5 , a może stare 26 Kross Level A10 ?
jakby się komuś chciało coś mądrego napisać, będę wdzięczny
Taki- http://www.arkus.sklep.pl/rower-cube-ltd-pro-275-2015-p-8041.html
Dolne prowadzenie linek obu przerzutek, imo, za tą cenę go dyskwalifikuje!!!
A przerzutka przednia powinna być mocowana do rury podsiodłowej, obejmą, a
tam jej nie ma. Coś jest nie tak, bo nie na fot od strony przerzutek.
Taka mała marketingowa manipulacja.
A ten:
allegro.pl/kross-level-a10-2014-l-20-carbon-xt-slx-fox-i6656354720.html#thumb/4
Do zaakceptowania-rama carbon, nie ma wad jak poprzednik, tylko korby dwu
rzędowe ma i szprychy po 24.
Z takich dwóch, lub trzech, może by powstał rower marzeń, na błoto.

Reasumując, w celu podniesienia komfortu jazdy, może potrzebujesz jedynie
wspomnianej sztycy amor pod siodło, a nie od razu nowy rower.
Zwłaszcza, że żona nawet by tej zmiany nie zauważyła i wciąż by miała o
Tobie dobre mniemanie.
Do jeżdżenia po błocie, nie dałbym więcej niż 2000 pln.

Data: 2016-12-31 10:19:07
Autor: solar
coś bym kupił
Dolne prowadzenie linek obu przerzutek, imo, za tą cenę go dyskwalifikuje!!!

To fakt, szkoda, że nie są pełne pancerze.
A przerzutka przednia powinna być mocowana do rury podsiodłowej, obejmą, a
tam jej nie ma. Coś jest nie tak, bo nie na fot od strony przerzutek.

W opisie jest "direct mount', więc obejmy nie ma. IHMO DM jest lepszym rozwiązaniem.

Do zaakceptowania-rama carbon, nie ma wad jak poprzednik, tylko korby dwu
rzędowe ma i szprychy po 24.

Do jazdy XC dwurzędowe korby całkowicie wystarczą.

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."

Data: 2016-12-31 01:57:05
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu sobota, 31 grudnia 2016 10:19:24 UTC+1 użytkownik solar napisał:
> Dolne prowadzenie linek obu przerzutek, imo, za tą cenę go dyskwalifikuje!!!

To fakt, szkoda, że nie są pełne pancerze.
Ale jest jeszcze wisienka na torcie, mianowicie, hydrauliczny przewód
hamulcowy tylnego zacisku- biegnie sobie beztrosko koło tych linek.
> [...]

W opisie jest "direct mount', więc obejmy nie ma. IHMO DM jest lepszym rozwiązaniem.
To ok., bo miałem podejrzenie, że jest mocowana do osi suportu.

coś bym kupił