coś bym kupił

Data: 2016-12-30 12:36:20
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu piątek, 30 grudnia 2016 11:01:02 UTC+1 użytkownik mgo napisał:
cześć, mam teraz
fajną dupę na oku
staram się unikać,
kontaktu z małżonką
schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln
i szukam pretekstu do rozwodu
zastanawiam się nad Cube LTD Pro 27.5
kupię jej ten wypaśny rower, to i tak mniej, niż dzielenie się z nią
majątkiem po połowie. No, nie!
Dlaczego się rozwodzę?
przeszkadza mi...
jej gadatliwość...i
może trochę waga jakby się komuś chciało coś mądrego napisać, będę wdzięczny
lepiej bym tego nie wymyślił.

Data: 2017-01-02 09:13:50
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 21:36, Ignac pisze:
[...]

z przykrością stwierdzam że jesteście bandą pantoflarzy :)
iiiiii ........ cyklistów!

dziękuję wszystkim za porady,
również za trafną analizę kondycji związku małżeńskiego

rozważę fulla, a na pewno wybiorę się na przymiarki do miasta wojewódzkiego

mgo

Data: 2017-01-02 09:21:52
Autor: PeJot
coś bym kupił
W dniu 2017-01-02 o 09:13, mgo pisze:

z przykrością stwierdzam że jesteście bandą pantoflarzy :)
iiiiii ........ cyklistów!

Wypraszam sobie cyklistów. 4 k da się ciekawej zainwestować, niekoniecznie w rower.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-01-04 13:51:50
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 09:13:52 UTC+1 użytkownik mgo napisał:

z przykrością stwierdzam że jesteście bandą pantoflarzy iiiiii ........ cyklistów!

dziękuję wszystkim za porady,
również za trafną analizę kondycji związku małżeńskiego

Bo my jesteśmy grupą interdyscyplinarną i dzięki temu doradzamy kompleksowo.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to wal do nas jak w dym!
Jak znajdę czas w trzech króli, to coś Ci znajdę do jazdy, jeśli chcesz.

Data: 2017-01-05 11:00:33
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2017-01-04 o 22:51, Ignac pisze:
[...]

dzięki, nie zawiodłem się :)
Jak znajdę czas w trzech króli, to coś Ci znajdę do jazdy, jeśli chcesz.

bardzo proszę

Data: 2017-01-05 13:19:55
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu środa, 4 stycznia 2017 22:51:51 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

Jak znajdę czas w trzech króli, to coś Ci znajdę do jazdy
To już jutro, no to, na początek może takie coś:
allegro.pl/kross-level-r9-m-19-2015-slx-carbon-30-i6658584538.html#thumb/4

Data: 2017-01-05 13:21:02
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu czwartek, 5 stycznia 2017 22:19:56 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
> [...]

To już jutro, no to, na początek może takie coś:
allegro.pl/kross-level-r9-m-19-2015-slx-carbon-30-i6658584538.html#thumb/4

Są 17,19 i 21.

Data: 2017-01-07 08:37:25
Autor: wO.Ă´hoo!
coś bym kupił
W dniu 05.01.2017 o 22:19, Ignac pisze:
To już jutro, no to, na początek może takie coś:
allegro.pl/kross-level-r9-m-19-2015-slx-carbon-30-i6658584538.html#thumb/4

Jak sobie pomyślę, co bym sobie mógł za 4200 zł samodzielnie złożyć na alu ramie...

Data: 2017-01-08 03:07:18
Autor: Ignac
coś bym kupił
W dniu sobota, 7 stycznia 2017 08:37:47 UTC+1 użytkownik wO.ôhoo! napisał:
> [...]

Jak sobie pomyślę, co bym sobie mógł za 4200 zł samodzielnie złożyć na alu ramie...
Rama carbon to zupełnie inna liga.
A z ramą alu, to budżet powiedzmy ok.3000-3500 pln.
Przykładowo takie:
goo.gl/LiIaFU
goo.gl/mYqV26

Data: 2017-01-08 12:54:34
Autor: wO.Ă´hoo!
coś bym kupił
W dniu 08.01.2017 o 12:07, Ignac pisze:
Rama carbon to zupełnie inna liga.

Dla mnie praktycznie niższa, bo nawet jak producent da dożywotnią gwarancję i pękniętą wymienia bez rozpoznawania winy, to nie wyobrażam sobie ryzykowania kilku czy kilkunastu dni gdzieś w środku sezonu. Gdyby jeszcze dawali przyzwoity rower zastępczy, to ok.
Ameliniowe też pękają, wiem, ale amelinium dobry artysta pospawa za 20 zł.
Ktoś by jeszcze mógł wyjechać z tematem, że węgiel lepiej tłumi drgania, ale my tu o MTB chyba rozmawiamy.
Aha. Waga? Nie jestem drobną kobietą.

Data: 2017-01-08 13:03:02
Autor: wO.Ă´hoo!
coś bym kupił
W dniu 08.01.2017 o 12:07, Ignac pisze:
Przykładowo takie:
goo.gl/LiIaFU
goo.gl/mYqV26

Dają radę, ale w cenie droższego widziałbym lepszy widelec (nie twierdzę, że ten suntour jest zły).

coś bym kupił