coś mi szumi, trzeszczy, skwierczy...

Data: 2016-07-26 20:06:32
Autor: Jawi
coś mi szumi, trzeszczy, skwierczy...
W tylnym kole.
Najpierw jak kręciłem pedałami, niedługo potem zaczął się ten nieprzyjemny dźwięk powtarzać zawsze, czy pedałuje czy nie.
Coś jakby wianek, łożysko w piaście.
ale wracam dzisiaj, i w drodze powrotnej przestało :)
Ale podejrzewam, że przypomni się szybko.
Musze teraz wymienić napęd, jakbym miał kupić nowe koło, bo przeplatać się nie opłaca, to już chyba warto jednak pod kasetę?

coś mi szumi, trzeszczy, skwierczy...