Data: 2013-07-02 19:11:11 | |
Autor: SJS | |
coś poprawić w tym piśmie do Polkomte lu? | |
"W sprawie odpowiedzi na moja reklamację dotyczącą płatnych SMSów
Jak pisałem w reklamacji od kilku miesięcy mój rachunek był obciążany kwotami za przychodzące do mnie a nie zamawiane od połowy marca 2013 roku SMSy. Ponieważ reklamacja nie została uwzględniona zachodzi podejrzenie działania na moją szkodę - proszę więc o podanie jaki procent waszych abonentów do których wysyłano płatne SMSy zwróciło się do Polkomtela o anulowanie tego typu usługi bo odbywała się ona bez ich świadomej zgody. Ponieważ zachodzi tu podejrzenie popełnienia przestępstwa "Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8." to oczekuję odpowiedzi od Was ponieważ bez podania statystyki nie jest możliwe ustalenia czy jest to zjawisko marginalne czy też jest działającym za waszą zgodą stałym procederem. Uważam, że ze strony Polkomtelu nie podejmuje się odpowiednich, chroniących klienta działań zabezpieczających przed oszustami działającymi w sieci Plus GSM." -- sjs |
|
Data: 2013-07-02 16:00:02 | |
Autor: witek | |
coś poprawić w tym piśmie do Polko mtelu? | |
SJS wrote:
"W sprawie odpowiedzi na moja reklamację dotyczącą płatnych SMSów ale ty jestes naiwny, ze ci ktokolwiek odpisze. |
|
Data: 2013-07-02 22:02:40 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
co¶ poprawić w tym pi¶mie do Polkomtelu? | |
W dniu 02.07.2013 19:11, SJS pisze:
Ponieważ reklamacja nie została uwzględniona zachodzi podejrzenie ROTFL Chcesz, żeby umarli ze ¶miechu? ;) [ciach] to oczekuję odpowiedzi od Was ponieważ bez podania statystyki nie jest Nie jeste¶ organem uprawnionym do takich badań. Możesz złożyć reklamację. Możesz potem się s±dzić jak jej nie uznaj± lub zawiadamiać prokuraturę. Uważam, że ze strony Polkomtelu nie podejmuje się odpowiednich, Czekaj, czekaj, szklana kula mi się uruchomiła... ich odpowiedĽ będzie brzmieć mniej-więcej tak (tylko może nieco j±... wygładz± ozdobnikami): "Chłopie, my uważamy, że nie czytasz składanych zamówień, więc sam jeste¶ sobie winien, że nie wiesz co zamówiłe¶... a my nie musimy ci udzielać żadnych informacji, więc możesz nam skoczyć... ale najpierw zapłać, bo ci pozwiemy o zapłatę". Pewnie jeszcze co¶ doł±cz± o dokładaniu starań itepe ;) Znaj±c z kolei ciebie zaraz zaczniesz co¶ się tutaj pian± pluć, ale SPRÓBUJ zastanowić się przez chwileczkę nad czym¶ takim: jak oni maj± odróżnić gamonia, który się pomylił (nawet je¶li faktycznie umowa/oferta s± tak skonstruowane, żeby w bł±d wprowadzić) od cwaniaczka który zamówił usługę, korzystał z niej, a teraz się miga udaj±c biednego zabł±kanego gapcia? -- ¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±... |
|
Data: 2013-07-02 16:05:33 | |
Autor: witek | |
co¶ poprawić w tym pi¶mie do Polkomtelu? | |
Andrzej Lawa wrote:
Czekaj, czekaj, szklana kula mi się uruchomiła... " Szanowny panie W odpowiedzi na pana pismo informujemy, ze nie prowadzimy tego typu statystyk. Jednoczesnie informujemy ze scisle wspolpracujemy z naszymi organami sciagania. Jesli jest pan w posiadaniu informacji, ktore wg pana wypelniaja znamiona przestepstwa prosimy o ich niezwloczne przekazanie do najblizszego posterunku policji. Dziekujemy za bycie naszym najbardziej wartosciowym klientem i liczymy na dalsza dluga i owocna wspolprace Z powazaniem, Dyrekor Deparatementu Reklamacji " |
|
Data: 2013-07-03 09:22:19 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
coś poprawić w tym piśmie do Polkomte lu? | |
Dnia Tue, 02 Jul 2013 19:11:11 +0200, SJS napisał(a):
Poprawić możesz interpunkcję, bo jest prawie tak tragiczna, jak tre¶ć. Następnie wydrukuj, zwiń w ciasny rulonik i... (niedopowiedzenie takie). AK |