cofanie licznika

Data: 2017-04-11 18:33:58
Autor: spider
cofanie licznika
W dniu 2017-04-11 o 11:04, J.F. pisze:
po niemiecku

http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/tak-niemcy-w-kilka-sekund-oszukuj%C4%85-na-przebiegu-u%C5%BCywanych-aut-a-90-proc-z-nich-trafia-do-polski/ar-BBzEuoa

Oni tez potrafia :-)

Bo liczniki powinny być mechaniczne i nierozbieralne :)
Miałem kiedyś taki fajny ruski kilometromierz do roweru :)

Data: 2017-04-11 21:46:04
Autor: re
cofanie licznika

Użytkownik "spider"

[...]

-- -
O k...

Powinieneś płacić właścicielowi za to, że był łaskaw podzielić się z Tobą historią pojazdu.

Data: 2017-04-12 09:49:18
Autor: Miroo
cofanie licznika
W dniu 2017-04-11 o 18:33, spider pisze:
[...]

I niewymienialne? A jak się zepsuje?

Pozdrawiam

Data: 2017-04-12 09:53:40
Autor: Shrek
cofanie licznika
W dniu 12.04.2017 o 09:49, Miroo pisze:

Bo liczniki powinny być mechaniczne i nierozbieralne :)
Miałem kiedyś taki fajny ruski kilometromierz do roweru :)

I niewymienialne? A jak się zepsuje?

To znaczy, że skoro licznik się spsuł, to cała reszta samochodu też już raczej na szrot się nadaje:P

Shrek

cofanie licznika