cofanie przelewu z mBanku

Data: 2011-07-07 13:33:08
Autor: mvoicem
cofanie przelewu z mBanku
Witam,

Czy coś się w mBanku zmieniło w temacie cofania *niewykonanego* jeszcze przelewu?

Puściłem przelew do innego banku, coś mnie tknęło że może zły numer konta wpisałem, klikam nań w historii konta.

Okazało się że numer konta jest poprawny, ale jakby był niepoprawny, to nie widzę "guzika" anuluj (czy jak tam on się kiedyś nazywał), a kiedyś na 100% był.

Jeżeli to ma znaczenie, odbiorcą był BGŻ.

p. m.

Data: 2011-07-07 13:34:49
Autor: Kamil Jońca
cofanie przelewu z mBanku
mvoicem <mvoicem@gmail.com> writes:

[...]

Okazało się że numer konta jest poprawny, ale jakby był niepoprawny,
to nie widzę "guzika" anuluj (czy jak tam on się kiedyś nazywał), a
kiedyś na 100% był.

Godzinę zlecenia, i godzinę próby cofnięcia podaj.
KJ

Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2011-07-07 14:02:50
Autor: mvoicem
cofanie przelewu z mBanku
(07.07.2011 13:34), Kamil Jońca wrote:
[...]

Tuż przed napisaniem posta obie godziny. Tj - między 13:25 a 13:30, takoż "próba cofnięcia" - a raczej zauważenie niemożności cofnięcia.

p. m.

Data: 2011-07-07 14:05:48
Autor: Kamil Jońca
cofanie przelewu z mBanku
[...]

No to IMO idealnie trafiłeś tuż przed wysyłką III sesji. KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2011-07-07 15:38:32
Autor: Adam Sito
cofanie przelewu z mBanku
Tuż przed napisaniem posta obie godziny. Tj - między 13:25 a 13:30,
takoż "próba cofnięcia" - a raczej zauważenie niemożności cofnięcia.

No to IMO idealnie trafiłeś tuż przed wysyłką III sesji.

To ciekawe, bo u mnie wszystkie przelewy nadane po godz. 12 wychodzą dopiero następnego dnia rano.
Niedawno nawet przelew nadany ok. 11.30 wyszedł następnego dnia.

--
AS

Data: 2011-07-07 15:41:46
Autor: Kamil Jońca
cofanie przelewu z mBanku
"Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Z mBanku? Nie chce mi się wierzyć.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam

Data: 2011-07-07 15:47:29
Autor: radekp@konto.pl
cofanie przelewu z mBanku
Thu, 7 Jul 2011 15:38:32 +0200, w <iv4csj$mut$1@news.onet.pl>, "Adam Sito"
<adamsito@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Niedawno nawet przelew nadany ok. 11.30 wyszedł następnego dnia.

Wyszedł tego samego dnia.
Ale może nadawałeś do ING :>.

Data: 2011-07-07 15:58:08
Autor: Adam Sito
cofanie przelewu z mBanku
Wyszedł tego samego dnia.
Ale może nadawałeś do ING :>.

Nie wyszedł, przecież widać w historii "okienko" potwierdzające czy przelew został zrealizowany. Pojawiło się dopiero następnego dnia rano.

--
AS

Data: 2011-07-07 16:08:38
Autor: radekp@konto.pl
cofanie przelewu z mBanku
Thu, 7 Jul 2011 15:58:08 +0200, w <iv4e1a$r8p$1@news.onet.pl>, "Adam Sito"
> [...]

Nie wyszedł, przecież widać w historii "okienko" potwierdzające czy przelew został zrealizowany. Pojawiło się dopiero następnego dnia rano.

No to musiałeś nadawać w niedzielę...

Data: 2011-07-07 14:07:55
Autor: MarekZ
cofanie przelewu z mBanku
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e15a061$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...

Godzinę zlecenia, i godzinę próby cofnięcia podaj.

Tuż przed napisaniem posta obie godziny. Tj - między 13:25 a 13:30, takoż "próba cofnięcia" - a raczej zauważenie niemożności cofnięcia.

Tak jak napisał Kamil, o 13:30 zamykają plik na III sesję. Bywa, że dzieje się to kilkadziesiąt sekund wcześniej albo nawet 2-3 minuty później.

Data: 2011-07-07 12:25:25
Autor: Konfabulator
cofanie przelewu z mBanku
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
Tak jak napisał Kamil, o 13:30 zamykają plik na III sesję. Bywa, że dzieje się to kilkadziesiąt sekund wcześniej albo nawet 2-3 minuty później.

A może problem polega na tym, że szukał przelewu w historii konta, a anuluje
się go w "Operacje zaplanowane"?

Data: 2011-07-07 16:07:43
Autor: mvoicem
cofanie przelewu z mBanku
(07.07.2011 14:25), Konfabulator wrote:
[...]

A no racja. Chociaż wydaje mi się że można było kiedyś usuwać z historii, ale się nie upieram.

Czyli pewnie fałszywy alarm i pomroczność jasna.

p. m.

Data: 2011-07-07 21:24:27
Autor: Sławomir Szyszło
cofanie przelewu z mBanku
Dnia Thu, 07 Jul 2011 16:07:43 +0200, mvoicem <mvoicem@gmail.com> wklepał(-a):

A no racja. Chociaż wydaje mi się że można było kiedyś usuwać z historii, ale się nie upieram.

Czyli pewnie fałszywy alarm i pomroczność jasna.

Jeśli przelew był zlecony z datą bieżącą, to pojawia się w historii.
Anulowanie z historii powoduje storno.
Zatem ten przelew po prostu już poszedł (jeśli było można wydrukować
potwierdzenie, to tak właśnie było).

Ale... to nie w każdym banku działa. :) ING np. nie pozwala anulować przelewu z
datą dzisiejszą, choćby był zlecony w niedzielę. Dlatego lepiej i tak dać z datą
przyszłą, jeśli zlecamy go po godzinach pracy Elixiru.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-07-07 22:30:35
Autor: Kenny
cofanie przelewu z mBanku
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e15996b$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Czy coś się w mBanku zmieniło w temacie cofania *niewykonanego* jeszcze przelewu?

Nic, bierzesz za telefon i mowisz ze chcesz skillowac przelew ktory jeszcze nie wyszedl, jak to onegdaj moj ojciec byl zmuszony zrobic.

Okazało się że numer konta jest poprawny, ale jakby był niepoprawny, to nie widzę "guzika" anuluj (czy jak tam on się kiedyś nazywał), a kiedyś na 100% był.

Jako zywo od 2003 roku nie pamietam takiego ficzera...

--
Pozdr.
Kenny

cofanie przelewu z mBanku