colt CZ 1.1 jaki olej zalać

Data: 2011-11-19 21:15:34
Autor: uciu
colt CZ 1.1 jaki olej zalać
Musze wymienić olej w aucie z tematu.
Nie umie znaleĽć manuala z tego auta a w necie ogolnie bieda na temat modelu CZ3/5 2004-2008.

Podpowie kto¶ czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany s± gwarancyjne?

Motul 5w40 bedzie dobry?
Mam jeszcze Dexelie 5w30 w garażu:-)

Co ew kupić innego.

--
-- -
uciu

Data: 2011-11-19 21:05:34
Autor: to
colt CZ 1.1 jaki olej zalać
begin uciu
Musze wymienić olej w aucie z tematu.

No to wymień.

Nie umie znaleźć manuala z tego
auta a w necie ogolnie bieda na temat modelu CZ3/5 2004-2008.

Kto nie umie?

Podpowie ktoĹ› czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany sÄ… gwarancyjne?

Może zalać wodą, jak postawisz blisko rzeki. Ale wątpię, żeby potem wymienili Ci je na gwarancji.

Data: 2011-11-20 00:05:02
Autor: mirek1275
colt CZ 1.1 jaki olej zalać
Użytkownik "uciu" napisał w wiadomo¶ci:
Musze wymienić olej w aucie z tematu.
Nie umie znaleĽć manuala z tego auta a w necie ogolnie bieda na temat modelu CZ3/5 2004-2008.

Podpowie kto¶ czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany s± gwarancyjne?

Poszukaj na www.forum.mitsumaniaki.pl odpowiedzi na swoje pytania.

Pozdrawiam!

Mirek1275

Data: 2011-11-20 07:32:46
Autor: uciu
colt CZ 1.1 jaki olej zalać
Poszukaj na www.forum.mitsumaniaki.pl odpowiedzi na swoje pytania.

na tym forum jest bieda z nędz±.

Wpisz sobie w ogolne szukajke CZ3 lub CZ5 to wy¶wietli ci sie raptem cos kolo 10 postów i w zadnym nie mam mowy o oleju . Zreszta tam też napisałem posta podobnego jak na grupie.

uciu

Data: 2011-11-20 11:39:26
Autor: Przemysław Czaja
colt CZ 1.1 jaki olej zalać

Użytkownik "uciu"

Podpowie kto¶ czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany s± gwarancyjne?

Nawet kobiety wiedz±, że mistsu ma japoński silnik. Do japońskiego silnika trzeba używać japońskiego oleju.

Data: 2011-11-20 16:27:45
Autor: uciu
colt CZ 1.1 jaki olej zalać
Nawet kobiety wiedz±, że mistsu ma japoński silnik. Do japońskiego silnika trzeba używać japońskiego oleju.

czyli jaki? nie jestem kobiet± ale swoj± wiedza możesz sie podzielić.

Dexelie też leje do japońskiego silnika:-)
Ale skłaniam się bardziej ku Motulowi.

uciu

Data: 2011-11-20 16:27:14
Autor: Andy Niwiński
colt CZ 1.1 jaki olej zalać

"uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ja92p7$k9a$1news.onet.pl...
[...]

10W40 to standart dla niego. WIęc obydwa które masz można lać.

Data: 2011-11-20 22:23:29
Autor: uciu
colt CZ 1.1 jaki olej zalać
10W40 to standart dla niego. WIęc obydwa które masz można lać.

dzięki;-)
cenne info -> zalewam Motulem:-)

uciu

Data: 2011-11-21 08:44:15
Autor: Przemysław Czaja
colt CZ 1.1 jaki olej zalać

Użytkownik "uciu"

dzięki;-)
cenne info -> zalewam Motulem:-)

Nie rób tego - motul to nie jest japoński olej

Data: 2011-11-21 20:56:12
Autor: uciu
colt CZ 1.1 jaki olej zalać
Nie rób tego - motul to nie jest japoński olej

po fakcie:-)

Data: 2011-11-21 20:59:03
Autor: Przemysław Czaja
colt CZ 1.1 jaki olej zalać

Użytkownik "uciu"

Nie rób tego - motul to nie jest japoński olej

po fakcie:-)

:-)

colt CZ 1.1 jaki olej zalać