comiesięczne odkładanie - gdzie najlepi ej?

Data: 2012-10-30 10:36:50
Autor: dddddd
comiesięczne odkładanie - gdzie najlepi ej?
Witam,
Od grudnia przez kilka miesięcy będę miał przychody rzędu kilku tysięcy miesięcznie które będę musiał spożytkować najwcześniej po 9 miesiącach. Gdzie najlepiej je ulokować? Inaczej mówiąc interesuje mnie program emerytalny krótkofalowy :)

Lukasz

Data: 2012-10-30 21:08:01
Autor: RobertS
[...]

coÅ› takiego NIE istnieje!

RobertS

Data: 2012-11-01 12:22:56
Autor: dddddd
W dniu 2012-10-30 21:08, RobertS pisze:

[...]

W takim razie jak najlepiej odkładać takie pieniądze (w sensie gdzie najlepsze odsetki)? nie jestem takim wyjadaczem jak wy i wolałbym co najwyżej raz w miesiącu przelać pieniądze na inne konto, nie mam zamiaru codziennie odnawiać lokat itp...

Lukasz

Data: 2012-11-01 12:28:04
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-11-01, dddddd <nieprawidlowyadresemail@wp.pl> wrote:

[...]

W takim razie jak najlepiej odk³adaæ takie pieni±dze (w sensie gdzie najlepsze odsetki)? nie jestem takim wyjadaczem jak wy i wola³bym co najwy¿ej raz w miesi±cu przelaæ pieni±dze na inne konto, nie mam zamiaru codziennie odnawiaæ lokat itp...

Konto oszczêdno¶ciowe, BG¯ Optima. Ostatnio maj± jak±¶ promocjê
dla nowych ¶rodków, wiêc bêdzie jak znalaz³.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2012-11-05 01:52:38
Autor: MrMrooz
comiesiêczne odk³adanie - gdzie najlepiej?
W dniu wtorek, 30 pa¼dziernika 2012 21:08:06 UTC+1 u¿ytkownik RobertS napisa³:
> Od grudnia przez kilka miesiêcy bêdê mia³ przychody rzêdu kilku tysiêcy
> miesiêcznie które bêdê musia³ spo¿ytkowaæ najwcze¶niej po 9 miesi±cach.
> Gdzie najlepiej je ulokowaæ? Inaczej mówi±c interesuje mnie program
> emerytalny krótkofalowy :)
co¶ takiego NIE istnieje!

Oczywi¶cie nie istnieje program emerytalny :-), ale odk³adaæ mo¿na - kto¶ tu ju¿ poleca³ BGZ Optima (to jest to 40 k), jest jeszcze mBank z mSaverem - 7% dla starych i 9% dla nowych klientów (ale tylko do 10%).. Generalnie - konta oszczêdno¶ciowe.

Pozdrawiam
Micha³ M

comiesięczne odkładanie - gdzie najlepi ej?