consider donation

Data: 2017-12-28 00:21:16
Autor: PiteR
consider donation
Teraz sławny i bogaty, po przerwanej podróży w kieleckiem, żona Aniela właśnie myła okna (czy jak to tam szło kto pamięta) chciałbym dołączyć do cywilizowanego świata i czasem dać twórcom parę funtów za programy, które zaoszczędziły mi sporo zdrowia jak np freeCommander, Double Killer, VLC, Pazera Suite.

Da się anonimowo czy nie ma szans? Bo z karty kredytowej z nazwiskiem nie wchodzi w grę.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-12-28 05:00:40
Autor: Budzik
consider donation
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

[...]

bitcoin?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-12-28 11:25:42
Autor: J.F.
consider donation
Dnia Thu, 28 Dec 2017 00:21:16 GMT, PiteR napisał(a):
[...]

A konta w europejskim banku nie maja ?

Przelew SEPA tani ... ale czemu sie tak nazwiska wstydzisz ?

Zawsze tez mozna banknot w koperte, co masz amerykanski USk wspomagac
:-)

J.

Data: 2017-12-28 13:00:25
Autor: Budzik
consider donation

[...]

Moze jeszcze wpłata na poczcie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2017-12-28 16:27:29
Autor: J.F.
consider donation
Dnia Thu, 28 Dec 2017 13:00:25 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Tak to tylko do ambasady USA:-)

J.

Data: 2017-12-29 14:02:29
Autor: PiteR
consider donation
J.F. pisze tak:

Przelew SEPA tani ... ale czemu sie tak nazwiska wstydzisz ?

Wolałbym nie rozsiewać danych, nr karty, cvv po stronach. Wolałbym jakiś lejek co zbiera wszystko a wypuszcza tylko wpłatę.

Czy Paypal jest czymś takim? Co widzi odbiorca Paypala? Email?

--
Piotrek

Let me see your war face.

consider donation