contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01

Data: 2009-03-23 16:32:35
Autor: Miecio.
contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01
Bartek Wiecek pisze:
Witajcie,
zamówiłem sobie continentale (bo sprawdzone - jeździłem na takich długo i naprawdę były bardzo ok)
Ale zadzwonił do mnie dobry człowiek z firmy gdzie je zamówiłem i zaproponował Dunlopy sp sport 01.
No i teraz mam dylemat contiki przetestowane osobiście. Dunlopy wg sprzedawcy równie dobre a o 50 pln tańsze...
samochód niewyścigowy (ford focus tdci 115km), rozmiar 195/60/r15. Styl jazdy - niespieszny sportowy. Tzn po mieście to mi sie prawie wcale nie spieszy. Na trasie niezaleznie od warunków lubię utrzymywać 1,20pln. Contiki sprawdzały się w tej materii wyśmienicie. Opony mają przede wszystkim zapewniać dobrą trakcję, być ciche. Jak sie przy tym będa mało zuzywać to byłoby cool.
szukałem jakichś testów tych opon i niestety straaszna posucha :-(
cóż robić droga redakcjo???
pzdr
b.

opony.com.pl czy oponeo?? Jeden czort. Miałem dokładnie tą samą sytuacje -  zamówiłem Conti, zaproponowali Dunlopy -  zamówiłem, ale jeszcze nie założyłem. Z Conti byłem bardzo zadowolony - dunlopy zobaczymy.

Bojkot Conti??

Data: 2009-03-23 16:35:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01
Miecio. pisze:

Bojkot Conti??

Raczej problemy z dostępnością i tyle.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-23 09:03:30
Autor: tadeklodz
contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01
On 23 Mar, 16:35, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojn...@box43.pl>
wrote:
Miecio. pisze:

> [...]

Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

miałem kiedyś jakieś Dunloky. Szybko się zużywały. W serwisie opon
powiedzieli że wg producenta to świadczy o dobrej jakości

Data: 2009-03-23 19:40:23
Autor: Robert Rędziak
contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01
On Mon, 23 Mar 2009 09:03:30 -0700 (PDT),
tadeklodz@poczta.onet.pl <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

miałem kiedyś jakieś Dunloky. Szybko się zużywały. W serwisie opon
powiedzieli że wg producenta to świadczy o dobrej jakości

 Oznacza to, że producent postawił na przyczepność, kosztem
 trwałości. Obydwu na raz się nie da, bo mieszanka nie może
 być jednocześnie miękka i twarda.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01