contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01

Data: 2009-03-23 16:39:32
Autor: Kub@
contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01
samochód niewyścigowy (ford focus tdci 115km), rozmiar 195/60/r15. Styl jazdy - niespieszny sportowy. Tzn po mieście to mi sie prawie wcale nie spieszy. Na trasie niezaleznie od warunków lubię utrzymywać 1,20pln. Contiki sprawdzały się w tej materii wyśmienicie.

Mam bardzo podobne warunki jeśli chodzi o taczkę i styl jazdy i też mam ContiPC2 i  jestem bardzo zadowolony.
Ja bym nie kombinował jeśli wiesz, że taki zestaw się sprawdził.

Kub@

contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01