contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01

Data: 2009-03-24 07:29:08
Autor: Bartek Wiecek
contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01

Użytkownik "Bartek Wiecek" <dante@ciach.eranet.pl> napisał w wiadomości news:gq88nq$s7f$1news.onet.pl...

Bardzo Wam dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
pomogly mi podjac decyzje:-))
Continentale juz do mnie leca. 200 pln to nie jakies straszne pieniadze, nastepca sp sport 01 przegrywal w testach z CPC2. Do tego w serwisach gdzie uzytkownicy umieszczaja swoje opinie o tych dunlopach byly rozne opinie o o CPC2 generalnie dobre. A poza tym nie mam duszy eksperymentatora a CPC2 znam i sobie chwale :-)))
jeszcze raz dzieki
pzdr
B.

contiPremiumContact2 vs Dunlop sp sport 01