continental saddle bag

Data: 2011-04-19 09:29:06
Autor: whitey
continental saddle bag
witam

znalazlm cos takiego continentala. w srodku jest detka race28 i dwie
lyzki. mam pytanie do posiadaczy tego zestawu, zmieszcze tam jeszcze
jakiegos multitoola, czy niestety to wszstko "na styk" jest upchane?
pytam bo potrzebuje czegos malego, wymiary znalazlem i wychodzi mi ze
jakos sie da to wszystko wcisnac ale wolalbym zapytac kogos kto ma. z
gory dzieki za podpowiedzi i sugestie

whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

Data: 2011-04-19 01:51:53
Autor: Kuba Rozpruwacz
continental saddle bag
Maly multitool powinien wejsc. Wchodzi mala komorka.

pzdr
Kuba

Data: 2011-04-19 10:44:38
Autor: Alfer_z_pracy
continental saddle bag
Wybacz OT, ale rzuci艂em okiem na Tw贸j post i przeczyta艂em "confidential saddle bag" - pierwsze skojarzenie 偶e dla rowerowych szpieg贸w czy co艣 r贸wnie bezsensownego ;-)

Pzdr
A.

Data: 2011-04-19 10:06:04
Autor: whitey
continental saddle bag
On 19/04/11 09:44, Alfer_z_pracy wrote:
Wybacz OT, ale rzuci艂em okiem na Tw贸j post i przeczyta艂em "confidential
saddle bag" - pierwsze skojarzenie 偶e dla rowerowych szpieg贸w czy co艣
r贸wnie bezsensownego ;-)

no w sumie nie do konca tak OT ;-)
chodzi mi o to zeby rowniez byl jak najbardziej "confidential" (w
dowolnym tlumaczeniu) tzn malo zauwazalny, ten ktory mam jest za duzy
czasami