coraz bardziej utwierdzam się

Data: 2010-09-16 13:20:47
Autor: apr...
coraz bardziej utwierdzam się
w fakcie, że moherowcy i im podobni, w tym obrońcy krzyżyka, to V kolumna peło
mająca przykrywać narastające z dnia na dzień problemy, m.in. ten o codziennym 300 milionowym długu zaciąganym przez vincenta i spółkę !
zapytałby się ktoś, a yaro, yaro to ta sama banda, podajcie mi jaki program gospodarczy ma PIS, SLD, PSL i inne tego typu gwna, no a pieczę nad tym wszystkim ma kk i jego szatan chazarski !

Data: 2010-09-16 15:30:49
Autor: mkarwan
Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6t5je$q9g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty przecież jesteś zwolennikiem PO.

Data: 2010-09-16 13:36:55
Autor: apr...
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> jaki program  gospodarczy ma PIS, SLD, PSL i inne tego typu gwna, no a
> pieczę nad tym  wszystkim ma kk i jego szatan chazarski !

Kolego nie idź tą drogą i nie życz mi źle, nie jestem zwolennikiem jakiegokolwiek gwna POlitycznego w tym kraju, a tym bardziej szmatławego POPISu i reszty kanapek.
o katabasach nie wspomnę.

Data: 2010-09-16 16:21:37
Autor: mkarwan
Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6t6hn$2l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy to oznacza, że nie jesteś zwolennikiem żadnej formacji politycznej?
Kogo masz na myśli pisząc "katabasy"?

Data: 2010-09-16 16:14:32
Autor: apr...
> [...]
> POPISu i reszty kanapek.
> o katabasach nie wspomnę.

Czy to oznacza, że nie jesteś zwolennikiem żadnej formacji politycznej?
a co nie ma takiej teczki lub przegródki ?
katabas jak sama nazwa wskazuje to gość KATujący BAS.
a encyklopedycznie:
katabas - pogardliwie, lekceważąco o katechecie lub księdzu
misiu_w_kapeluszu.
to ostatnie jest bardzo dobre

Data: 2010-09-16 17:29:44
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Zajrzenie do słownika nie leży w zakresie waszych kompetencji służbowych?

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2470104

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-16 18:24:19
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6t95h$cpp$1news.onet.pl...
[...]

A jakie są "formacje polityczne" i co to w ogóle jest?

boukun

Data: 2010-09-16 19:08:06
Autor: awe
coraz bardziej utwierdzam się
300 mld a nie 300 mln
awe

Data: 2010-09-16 18:25:43
Autor: ape...
coraz bardziej utwierdzam się
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
300 mld a nie 300 mln
awe
300 mln zł dziennie !
3 dni i prawie miliard zł http://tiny.pl/hrrww
..."1. O tyle średnio przyrastał dziennie dług publiczny naszego kraju w I półroczu tego roku, kiedy Premier Tusk i jego główny ekonomista Minister Finansów Jan Vincent Rostowski co i rusz ogłaszali Polskę zieloną wyspą wzrostu na unijnym czerwonym morzu kryzysu. Właśnie resort finansów podał informację, że dług publiczny w tym okresie powiększył się aż o 51, 3 mld zł do kwoty 721,2 mld zł , ale są to niestety dane nieuwzględniające wszystkich zobowiązania jakie zaciągnęły w tym czasie instytucje publiczne, choćby Krajowy Fundusz Drogowy.
Gdyby doliczyć zobowiązania KFD (a tak liczy nasz dług UE) to na koniec I półrocza dług publiczny wzrósł by do kwoty około 745 mld zł czyli aż 54,2 % PKB. Wszystko wskazuje na to, że tempo przyrostu długu w drugim półroczu będzie jeszcze szybsze, a dług ten przyrośnie o kolejne 58 mld zł, a więc dług publiczny na koniec tego roku wyniesie według metody unijnej wyniesie 803 mld zł (57%PKB), a według metody krajowej (czyli bez uwzględnienia zobowiązań KFD) 780 mld zł (55,3%PKB)."...

--

coraz bardziej utwierdzam się