[KIS OF] coraz gorzej...

Data: 2011-03-28 12:07:15
Autor: ATZ Rzeszow
[KIS OF] coraz gorzej...
tam chyba nikt nie sprząta:

1. autoryzacje nie znikają mimo rozliczenia transakcji, w efekcie lista robi się coraz dłuższa - jeden wielki burdel
2. na maile też już nie odpowiadają, kiedyś miałem odpowiedź po 2h a teraz szkoda mówić

GP

Data: 2011-03-28 12:13:25
Autor: wiatrak
[KIS OF] coraz gorzej...

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości news:impmj7$5h7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak jest u Czarneckiego, każdy wie.  Dlatego nie brałem ich karty, (choc mnie goraco namawiali) bo nie szukam kłopotów. Są bardziej cywilizowane banki.  Jedyne do czego nadaje sie ta ich "bankowość' , to trzymanie lokat. Choć w tym temacie też potrafili mnie raz zagotować.

Data: 2011-03-28 12:19:04
Autor: ATZ Rzeszow
[KIS OF] coraz gorzej...

[...]

sama karta KIS działa jak najbardziej ok, nie mam żadnych zastrzeżeń (pomijając kiepskie przelicznki) tylko o systemie jakoś zapomnieli

GP

Data: 2011-03-28 12:23:15
Autor: wiatrak
[KIS OF] coraz gorzej...

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl>

tylko o systemie jakoś zapomnieli

A to jest jakaś nowość dla Ciebie?

Data: 2011-03-28 12:35:51
Autor: ATZ Rzeszow
[KIS OF] coraz gorzej...
tylko o systemie jakoś zapomnieli

A to jest jakaś nowość dla Ciebie?

na początku było kiepsko ale poźniej się poprawili
teraz tak ze 2 tygodnie to już dramat...

GP

[KIS OF] coraz gorzej...