corolla - co o niech myślicie...?

Data: 2009-09-15 17:02:19
Autor: kurdybanek
corolla - co o niech myślicie...?

chciałbym kupić auto dla żony
zastanawiam się nad:

http://otomoto.pl/toyota-corolla-terra-polaris-fl-salonpolska-C9533529.html
oglądałem ją - wygląda OK - przebieg spory ale udokumentowany

Bardzo nudne auta, nic się nie psuje. Przy tym przebiegu przyjrzałbym się
jednakowoż sprzegłu, skrzyni biegów i ... katalizatorowi, bo to mogą być
źródła większych wydatków. Z mniejszych musisz się liczyć, że mogą być
tarcze/klocki do wymiany.

mam na oku także podobną tylko że przed liftingiem
i teraz się zastanawiam bo - wyczytałem na forum że przed FL miały
problemy
z braniem oleju?

Raczej dotyczyło to rocznika 2001/2. Mam auta z 2003 i 2004 i w nich nie ma
najmniejszego problemu.

corolla - co o niech myślicie...?