corsa C woda we wnętrzu

Data: 2009-08-25 21:41:32
Autor: Michał
corsa C woda we wnętrzu
Mam Corsę C od niedawna i zauważyłem że po większym deszczu jest mokro na wycieraczce kierowcy tuż po ruszeniu - woda jakby się wcześniej zbierała i kiedy ruszam to leci na nogi .  Woda leci do wnętrza tuż za uchwytem do otwierania maski w rogu, przy pedale sprzęgła. Może ktoś miał taki problem albo ma jakiś pomysł skąd ta woda w tym miejscu co powinienem sprawdzić (czy to jakaś uszczelka do wymiany)?

pozdr
Michał

Data: 2009-08-25 22:33:11
Autor: CUT_INZ
corsa C woda we wnętrzu
Michał pisze:
[...]

Auto miało wypadek? (znam kilka powypadkowych cors z wodą w kabinie, jednej byłem właścicielem) Jeśli nie to sprawdź uszczelkę szyby i obudowę filtra kabinowego(choć ten z prawej strony).

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY

Data: 2009-08-25 23:40:37
Autor: J_K_K
corsa C woda we wnętrzu

Użytkownik "Michał" <michalkondratowicz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h71ep6$e58$1news.onet.pl...
Może ktoś miał taki problem albo ma jakiś pomysł skąd ta woda w tym miejscu co powinienem sprawdzić (czy to jakaś uszczelka do wymiany)?

Swego czasu miałem tak w Vectrze / Omedze, jak zapchały się
odpływy wody z podszybia (w komorze silnika)
- takie gumowe "wentyle".

Pzdr

JKK

corsa C woda we wnętrzu