corsa c - nie swieca swiatla mijania

Data: 2016-08-03 07:06:33
Autor: karson
corsa c - nie swieca swiatla mijania
co to moze byc ? tarcza zegarów się swieci
inne swiatla dzialaja

Data: 2016-08-03 11:00:34
Autor: Budzik
corsa c - nie swieca swiatla mijania
Użytkownik karson karsnospamr@op.pl ...

co to moze byc ? tarcza zegarów się swieci
inne swiatla dzialaja

jak rozumiem bezpieczniki i zarówki sprawdzone?

Data: 2016-08-03 13:29:01
Autor: sirapacz
corsa c - nie swieca swiatla mijania
co to moze byc ? tarcza zegarów się swieci
inne swiatla dzialaja

jak rozumiem bezpieczniki i zarówki sprawdzone?

I przekaźnik choć szybciej po prostu sprawdzić występowanie napięcia we wtyczce od żarówki

Data: 2016-08-04 12:43:29
Autor: karson
W dniu 2016-08-03 o 13:29, sirapacz pisze:
> [...]

sprawdzone

przekaznik nie wiem jak

Data: 2016-08-04 19:17:25
Autor: sirapacz
W dniu 2016-08-04 o 12:43, karson pisze:
W dniu 2016-08-03 o 13:29, sirapacz pisze:
co to moze byc ? tarcza zegarów się swieci
inne swiatla dzialaja

jak rozumiem bezpieczniki i zarówki sprawdzone?

sprawdzone

odpowiedziales nie na moj post

przekaznik nie wiem jak

bo w moim jest napisane jak:)
sprawdz czy masz +12 we wtyczce od zarowki i czy masz masę (tzn multimetr na mierzenie napięcia pomiędzy +12akumulatora i masą we wtyczce oraz masa akumulatora i +12 we wtyczce (oba pomiatry po winny ci dac +12V)

przekaznik od swiatel powinienes miec raczej pod maską (poszukaj w instrukcji ktory to, ponadto na obudowie skrzynki bezpieczników powinieneś mieć rozrysowane który co robi). Zamień miejscami z jakimś identycznym z wyglądu. ew. posluchaj czy klika jak włączasz i wyłączasz światła.

jeszcze moze byc jedna opcja - zawieszenie bodykompa. Odepnij kleme od akumulatora na kilkanaście sekund i podłącz klemę ponownie. W ten sposób zresetujesz sobie bodykompa który m.in. steruje przekaźnikami.

Data: 2016-08-05 02:23:36
Autor: lublex
corsa c - nie swieca swiatla mijania
W dniu środa, 3 sierpnia 2016 07:07:09 UTC+2 użytkownik karson napisał:

Skoro sprawdziłeś bezpieczniki (36 i 37), to wiesz gdzie one są.
W sumie to taki wydzielony zespół od oświetlenia. (9 szt.).
Obok są przekaźniki ( 6 szt.) pozamieniaj je, to sprawdzisz czy zadziała.
Nie pamiętam które są konkretnie od świateł mijania.
Jak to nie pomoże (tzn. przekaźniki są sprawne) obejrzyj uważnie gniazda
bezpieczników w tej sekcji. Szukaj przebarwień od temperatury.
Zdarzało się, że słaby styk powodował przegrzanie i upalenie przewodów, lub brak styku w gnieździe.
Nawet jak nic nie zobaczysz, wyjmij płytkę (zatrzaski?) i obejrzyj od spodu.
Płytkę wyjmuj przy odłączonym aku. Daj odzew po tych działaniach.

pozdr
lublex

Data: 2016-08-05 11:41:19
Autor: karson
corsa c - nie swieca swiatla mijania
samochod pojechał do elektryka, zobaczymy co bedzie
jeszcze zastanawia mnie ze nie za kazdym razem paliło sie oswietlenie w samochodzie tj radio, licznik km itp

Data: 2016-08-05 05:50:16
Autor: lublex
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 11:41:24 UTC+2 użytkownik karson napisał:

jeszcze zastanawia mnie ze nie za kazdym razem paliło sie oswietlenie w samochodzie tj radio, licznik km itp

To z kolei "słynna" tasiemka podłączenia zegarów.
Potrafi się wyłączyć w czasie jazdy. Nie pamiętam czy wówczas światła zewnętrzne działają.
Dość proste w naprawie. Po zdjęciu obudowy kierownicy i zegarów,
wyjmujemy cały moduł, odłączając tasiemkę. Czyścimy złączkę, podkładamy kawałek plastiku, papierka, cokolwiek dla lepszego docisku
i zapominamy na lata.

pozdr
lublex

Data: 2016-08-05 15:14:29
Autor: sirapacz
corsa c - nie swieca swiatla mijania

To z kolei "słynna" tasiemka podłączenia zegarów.
Potrafi się wyłączyć w czasie jazdy. Nie pamiętam czy

mojemu bratu na gwarancji z powodu tego 2x całą dechę wymieniali:)

Data: 2016-08-05 11:53:14
Autor: sirapacz
corsa c - nie swieca swiatla mijania

samochod pojechał do elektryka, zobaczymy co bedzie
jeszcze zastanawia mnie ze nie za kazdym razem paliło sie oswietlenie w
samochodzie tj radio, licznik km itp

nie palilo sie calkowicie czy dyskoteka i przygasanie lampek? w tym drugim to przewod masy silnik-buda
w pierwszym poszukaj grubszego(drugi w kolejnoisci ppod katem srednicy) przewodu idacego od klemy i sprawdz jego stan i styk

Data: 2016-08-05 13:15:22
Autor: karson
corsa c - nie swieca swiatla mijania
nie palilo sie calkowicie, po odpaleniu wszystko w normie

Data: 2016-08-05 14:29:01
Autor: sirapacz
W dniu 2016-08-05 o 13:15, karson pisze:
nie palilo sie calkowicie, po odpaleniu wszystko w normie

to sciagaj obudowe kola kierownicy (od dolu powinny byc jakies wrety
z lewej strony powinna byc kostka z kablami idaca do stacyjki. wyjaraną masz raczej kostkę przy stacyjce. jak wyjmiesz wtyczke to jesli nie bedzie mocno osmolona to popatrz na styki we wtyczce i w gnieździe czy nie mają innego - ciemnego koloru zamiast takiego zlotego.

corsa c - nie swieca swiatla mijania