corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1

Data: 2014-09-25 08:57:33
Autor: ww
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
Witam. Corsa D czasami dziwnie szarpie przy ruszaniu (a właściwie to ZAMIAST). Początkowo tym autem bardzo źle mi się jeździło po przesiadce
z fiata (miesiąc temu) i to szarpanie zwalałem na swoje umiejętności. Auto nawet oglądał mechanik i kilku znajomych i nikt nie zauważył żadnych problemów.

Co któraś próba dynamicznego ruszenia kończy się skakaniem auta w stylu
żaby. Dzisiaj np zatrzymuje się przed rondem, próbuje ruszyć z jedynki
i auto skacze zamiast jechać. No to szybko sprzęgło żeby nie zgasło
i drugi raz dokładnie to samo. W końcu ruszyłem z dwójki bo z jedynki się nie dało. Zatrzymałem się zaraz na parkingu żeby zobaczyć co z tymi biegami i oczywiście kompletnie nic. Ruszam z jedynki, z dwójki i nawet z trójki.

Jakiś tydzień temu wziąłem dla porównania drugie identyczne auto (dwie
corsy 1.2 kupione w tym samym dniu). W tamtym sprzęgło chodzi dużo lżej, całość pracuje jakoś płynniej i nie zaobserwowałem podobnych problemów. Zastanawiam się czy w tym moim wymieniać sprzęgło czy może to jednak coś innego. Auta mają w okolicach 200 tys. przebiegu.

KtoÅ› zgadnie o co chodzi ?

Data: 2017-04-06 06:46:19
Autor: damiu1990
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
Witam problemy ustapily, ja zrobilem generalny remont takiej corsy i nadal mam ten problem, jestem lekko zalamany poszly 3 tysiace na remont a dalej jest ten problem

Data: 2017-04-06 17:00:47
Autor: Budzik
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
U¿ytkownik  damiu1990@gmail.com ...

Witam problemy ustapily, ja zrobilem generalny remont takiej corsy i
nadal mam ten problem, jestem lekko zalamany poszly 3 tysiace na
remont a dalej jest ten problem

To ustapi³y czy nie?
Co na to mechanik, ktory robi³ remont?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2017-04-06 20:03:22
Autor: ww
W dniu 2017-04-06 o 19:00, Budzik pisze:
[...]

Pocz±tek tego be³kotu to pewnie pytanie. On odpisuje na mój post
z 2014 roku.

Data: 2017-04-06 19:00:48
Autor: Budzik
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
U¿ytkownik ww ww@o2.pl ...

[...]

:)
No tak, kolejna ofiara sredniej ilosci czytanych ksi±zek przez rodaków albo raczej nie czytania :) --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"TPSA - to ludzka rzecz okradaæ"

Data: 2017-04-06 19:00:48
Autor: Budzik
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
U¿ytkownik ww ww@o2.pl ...

Witam. Corsa D czasami dziwnie szarpie przy ruszaniu (a w³a¶ciwie to ZAMIAST). Pocz±tkowo tym autem bardzo ¼le mi siê je¼dzi³o po przesiadce
z fiata (miesi±c temu) i to szarpanie zwala³em na swoje umiejêtno¶ci. Auto nawet ogl±da³ mechanik i kilku znajomych i nikt nie zauwa¿y³ ¿adnych problemów.

Co która¶ próba dynamicznego ruszenia koñczy siê skakaniem auta w stylu
¿aby. Dzisiaj np zatrzymuje siê przed rondem, próbuje ruszyæ z jedynki
i auto skacze zamiast jechaæ. No to szybko sprzêg³o ¿eby nie zgas³o
i drugi raz dok³adnie to samo. W koñcu ruszy³em z dwójki bo z jedynki siê nie da³o. Zatrzyma³em siê zaraz na parkingu ¿eby zobaczyæ co z tymi biegami i oczywi¶cie kompletnie nic. Ruszam z jedynki, z dwójki i nawet z trójki.

Jaki¶ tydzieñ temu wzi±³em dla porównania drugie identyczne auto (dwie
corsy 1.2 kupione w tym samym dniu). W tamtym sprzêg³o chodzi du¿o l¿ej, ca³o¶æ pracuje jako¶ p³ynniej i nie zaobserwowa³em podobnych problemów. Zastanawiam siê czy w tym moim wymieniaæ sprzêg³o czy mo¿e to jednak co¶ innego. Auta maj± w okolicach 200 tys. przebiegu.

Kto¶ zgadnie o co chodzi ?

Mam podobne objawy w aucie gdzie w³o¿ono jakies dziwne sprzeg³o aczkolwiek tam to jest tak ze przy ruszaniu z minimalnymi obrotami jest ok, przy ruszaniu z wysokimi obrotami jest ok a przy takich srednich czasami sie nie uda.
Stawia³bym na sprzeg³o.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Anio³om ³atwo byæ anio³ami. Nie jedz± i s± bezp³ciowi."
Gabriel Laub

corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1