corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1

Data: 2017-04-06 06:46:19
Autor: damiu1990
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
Witam problemy ustapily, ja zrobilem generalny remont takiej corsy i nadal mam ten problem, jestem lekko zalamany poszly 3 tysiace na remont a dalej jest ten problem

Data: 2017-04-06 17:00:47
Autor: Budzik
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
Użytkownik  damiu1990@gmail.com ...

Witam problemy ustapily, ja zrobilem generalny remont takiej corsy i
nadal mam ten problem, jestem lekko zalamany poszly 3 tysiace na
remont a dalej jest ten problem

To ustapiły czy nie?
Co na to mechanik, ktory robił remont?

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2017-04-06 20:03:22
Autor: ww
W dniu 2017-04-06 o 19:00, Budzik pisze:
[...]

Początek tego bełkotu to pewnie pytanie. On odpisuje na mój post
z 2014 roku.

Data: 2017-04-06 19:00:48
Autor: Budzik
corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1
Użytkownik ww ww@o2.pl ...

[...]

:)
No tak, kolejna ofiara sredniej ilosci czytanych ksiązek przez rodaków albo raczej nie czytania :) --
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

corsa d 2008 szarpie (czasami) przy ruszaniu z 1