coś bym kupił

Data: 2016-12-30 11:35:19
Autor: PeJot
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 11:00, mgo pisze:
schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln

Jak to się robi ? :)

I myślisz że się ona nie kapnie jak kupisz nowy rower ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-12-30 11:38:51
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 11:35, PeJot pisze:
W dniu 2016-12-30 o 11:00, mgo pisze:
schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln

Jak to się robi ? :)

I myślisz że się ona nie kapnie jak kupisz nowy rower ?

akcja jest zaplanowana w najdrobnieszych szczegółach,
na początku schowam u kolegi, a następnie będę stopniowo oswajał :)

Data: 2016-12-30 12:13:27
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 11:38, mgo pisze:
akcja jest zaplanowana w najdrobnieszych szczegółach,
na początku schowam u kolegi, a następnie będę stopniowo oswajał :)

Masz tak tylko z żoną czy rodzinę i kontrahentów też tak traktujesz? :-)

Data: 2016-12-30 13:04:09
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 12:13, z pisze:
[...]

ale skąd ten język nienawiści ? :)
zamiast porad rowerowych będzie psychoanaliza ?

Data: 2016-12-30 13:27:48
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 13:04, mgo pisze:

zamiast porad rowerowych będzie psychoanaliza ?

A czego się spodziewałeś? ;-)
Ja nie doradzę bo wydawanie tylu pieniędzy na rower uważam za głupotę. Mój obecny kupiłem za 400 zł a i tak zaszalałem (PININFARINA) :-)

Zmniejsz budżet do 1500 zł to znajdzie się wielu dyskutantów :-)

Data: 2016-12-30 15:23:34
Autor: AL
coś bym kupił
On 2016-12-30 13:27, z wrote:
[...]

albo w drugą stronę - ale aby nie było zbyt zawistnych dyskutantów....

Do Siego!

Data: 2016-12-30 20:25:42
Autor: Akarm
coś bym kupił
W dniu 30.12.2016 o 13:27, z pisze:
wydawanie tylu pieniędzy na rower uważam za głupotę.

Kto bogatemu zabroni?
Mój znajomy kupuje co 2-4 lata rower za kilka tysięcy euro, przejedzie kilkaset kilometrów i sprzedaje za 1/4 ceny. Kiedyś nawet tutaj, na preclu, jeden z piszących z niedowierzaniem podszedł do takich wiadomości i zgłosił chęć natychmiastowego zakupu. Kiedy okazało się, że kolega właśnie chce sprzedać, preclowiczowi chęć zakupu za ćwierć ceny błyskawicznie minęła. :)

Mój obecny kupiłem za 400 zł a i tak zaszalałem (PININFARINA) :-)

Ja za swój rower zapłaciłem trochę więcej w supermarkecie.
Dość dawno to było, zużywające się części sukcesywnie wymieniałem, no i teraz sam widelec mam kilkukrotnie droższy, niż wtedy cały rower kosztował.
Najbardziej się ucieszyłem, kiedy rama zaczęła podejrzanie trzeszczeć i w tym samym czasie pojawiły się ramy Meridy w baaaaardzo promocyjnych cenach. :)

Zmniejsz budżet do 1500 zł to znajdzie się wielu dyskutantów :-)

Charakterystyczne - doradzimy coś innego, niż pytający zakładał. :)
Tak jest wszędzie, np. na grupie foto: ktoś prosi o radę w sprawie kupna lustrzanki - to mu doradzają kompakt. I odwrotnie. :)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-12-30 22:24:28
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 20:25, Akarm pisze:

Charakterystyczne - doradzimy coś innego, niż pytający zakładał. :)
Tak jest wszędzie, np. na grupie foto: ktoś prosi o radę w sprawie kupna
lustrzanki - to mu doradzają kompakt. I odwrotnie. :)

Bo to jest śmieszne kiedy rozmawia się o złoconych "końcówkach" i poprawianiu sobie ego :-)

Data: 2017-01-12 20:49:52
Autor: ąćęłńóśźż
coś bym kupił
Porada: odłóż drugie 4 tysiaki na Spa ;-))

Przez wredne babskie charaktery nie mogę od lat zmienić systemu, tylko robię cichaczem upgrejdy korpusów i obiektywów ;-))

-- -- -
będzie psychoanaliza?

Data: 2017-01-13 14:59:41
Autor: Andrzej Ozieblo
coś bym kupił
W dniu 2017-01-12 o 20:49,  ąćęłńóśźż pisze:

Przez wredne babskie charaktery nie mogę od lat zmienić systemu, tylko robię cichaczem upgrejdy korpusów i obiektywów ;-))

:) Nie ma letko. Ostatnio tak po cichu zupgrajdowałem komórkę smartfonową. Z nowym rowerem bym sie nie odważył, chyba że z dwoma rowerami: najpierw rower dla żony, potem dla mnie.

Data: 2016-12-30 13:00:36
Autor: Budzik
coś bym kupił
Użytkownik mgo mmgo@[usuD] gazeta.pl ...

[...]

:)
zaczniesz od tego, ze przyniesiesz do domu koło.

Kochanie, znalazlem na ulicy. Szkoda zeby tak bez ramy stało... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2016-12-30 14:12:58
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 14:00, Budzik pisze:
[...]

o to, to,
mój kolega kupował nowy "pod kolor" starego sprzęta, ale podobno nie zadziałało

coś bym kupił