coś bym kupił

Data: 2016-12-30 14:58:18
Autor: Andrzej Ozieblo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 11:00, mgo pisze:

> mam teraz univegę ht-510, jeżdżę trochę po płaskim, trochę po górkach
> (beskidy)
> asfaltu staram się unikać, schowałem przed żoną niepotrzebne ~4000 pln
> zastanawiam się nad Cube LTD Pro 27.5 , a może stare 26 Kross Level A10 ?
> jakby się komuś chciało coś mądrego napisać, będę wdzięczny

Od kiedy zacząłem jeździć na full-u nie wyobrażam sobie jazdy na hardtailu. 4000 zł to trochę mało na fulla, ale dobrze szukając po przecenach coś się znajdzie. Np. z rowerów Ghost. Kato GS 2.

Data: 2016-12-30 15:35:38
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 14:58, Andrzej Ozieblo pisze:
[...]

nigdy nie jeździłem na fullu, ale spróbuję się przymierzyć
problem w tym że mieszam w pipidówie, jest kilka sklepów rowerowych, wybór marny,
ceny kiepskie, i wogle jak ten smok za siedmioma górami, za siedmioma rzekami

budżet nie jest sztywny, skitrało się 4 można dokitrać jeszcze 1

Data: 2016-12-30 16:14:58
Autor: PeJot
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 15:35, mgo pisze:

budżet nie jest sztywny, skitrało się 4 można dokitrać jeszcze 1

Szukaj taniego prawnika od spraw rozwodowych :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-12-30 16:32:14
Autor: mgo
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 16:14, PeJot pisze:
W dniu 2016-12-30 o 15:35, mgo pisze:

budżet nie jest sztywny, skitrało się 4 można dokitrać jeszcze 1

Szukaj taniego prawnika od spraw rozwodowych :>

toż ja jej wypłaty nie odbieram, ona ma swoją, ja mam swoją,
ona kupuje jedzenie, ja płacę kredyt,
no i sprawa najważniejsza: ona niusów nie czyta :D

to wy oddajecie żonom całą wypłatę ?!
feminizm już tak daleko zaszedł ??
głupie pytanie zadałem, wiem, ale jaki fajny wątek się zrobił :)

Data: 2016-12-30 23:29:26
Autor: z
coś bym kupił
W dniu 2016-12-30 o 16:32, mgo pisze:
to wy oddajecie żonom całą wypłatę ?!

Nie żonom tylko rodzinie ;-)

Data: 2017-01-04 08:24:23
Autor: cytawa
coś bym kupił
mgo pisze:

to wy oddajecie żonom całą wypłatę ?!
feminizm już tak daleko zaszedł ??

Dziwie sie tak postawionemu problemowi. Zawsze mielismy wspolne konto i nie wiem nawet co to znaczy moje- twoje pieniadze.

Jan Cytawa

PS. Zona jezdzi rowerem :)

Data: 2016-12-30 17:50:01
Autor: Akarm
coś bym kupił
W dniu 30.12.2016 o 15:35, mgo pisze:
wogle jak ten smok za siedmioma górami, za siedmioma
rzekami

Nie słyszałem dotąd o takich woglach.
Wydawało mi się, że o rowerach wiem niemało, a tu taka niespodzianka...
Możesz coś więcej o tych woglach napisać?
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-12-31 09:27:55
Autor: andrzej.ozieblo
coś bym kupił
W dniu piątek, 30 grudnia 2016 15:36:25 UTC+1 użytkownik mgo napisał:

nigdy nie jeździłem na fullu, ale spróbuję się przymierzyć
problem w tym że mieszam w pipidówie, jest kilka sklepów rowerowych, wybór marny,

Dobrze byłoby jednak przymierzyć coś konkretnego. Może jednak wypad do większego sklepu? Kupowanie roweru przez internet ma sens o ile kupujemy identyczny jak wcześniej przymierzyliśmy w realu.

Namawiam do fulla, bo to zupełnie inne doznania. Żadna sztyca amortyzowana go nie zastąpi. A kręgosłup bardzo podziękuje, zwłaszcza w pewnym wieku. Nie musi być full bardzo ambitny, czytaj drogi.

W sumie stosuję podobne taktyki finansowe. :) Choć z rowerem bym się mimo wszystko nie odważył. :)

Data: 2017-01-12 20:52:48
Autor: ąćęłńóśźż
coś bym kupił
Jak miałbym jeździć fulem po mieście?