coś co daje przyjemność z jazdy, ale nie jest mazdą rx-8

Data: 2014-07-07 10:10:11
Autor: BaX
coś co daje przyjemność z jazdy, ale nie jest mazdą rx-8

Jako że nijak nie mogę dorwać tego, co chcę dorwać, by połączyć
przyjemność (czyli duży moment i dobre prowadzenie się) z funkcjonalnością (tzn jakieś kombi np w sensowym stanie bmw 535d lub 335d) - powstała decyzja "kupmy coś mniejszego, fajnego, na miasto itd, a do 2000km wyjazdów się kupi cokolwiek 2.0tdi ;)"

E92 335, do 100kzł można całkiem sensowną europejską wersję wyrwać. Wrażenie z jazdy bezcenne.

coś co daje przyjemność z jazdy, ale nie jest mazdą rx-8