Data: 2009-04-16 20:58:20 | |
Autor: Pan Piskorz | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
widziałem różne dziury w bloku ale tego jeszcze nie grali... zepsuć można wszystko, kuzyn drugą już oktawkę rozwala (kupioną na Litwie, co IMO mijało się z celem, bo różnica w cenie niewielka, wyposażenie tamtej elegance odpowiada polskiej ambiente i czekał bardzo długo), ma taki styl jazdy, że hamuje silnikiem (np. z biegu 5 na 2) bo szkoda mu klocków, skoda 1.9 tdi wydaje wtedy odgłos jak hamujący ikarus czy karosa, ale na wymianę sprzęgła 1,5 tys. + laweta pewnego razu mu nie było szkoda P. |
|
Data: 2009-04-16 22:31:39 | |
Autor: bratPit | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
widziałem różne dziury w bloku ale tego jeszcze nie grali... zgadza się, jednak jak kto by nie jeździł to wpływu na pękający korbowód raczej nie ma, kwestia jak sądzę wady produkcyjnej, musieliby prześwietlać każdy wyprodukowany egz. a na to w produkcji seryjnej nikogo pewnie nie stać, brat |
|
Data: 2009-04-17 08:24:29 | |
Autor: JKK | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gs84ja$75c$1inews.gazeta.pl...
Gruntownie być może nie, aczkolwiek spotkałem się z "prześwietlaniem" nawet punktów klejenia w opakowaniach papierowych przy prędkości ileś-tam-tysięcy na godzinę :-) Pzdr JKK |
|
Data: 2009-04-17 08:47:07 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
bratPit pisze:
zgadza się, jednak jak kto by nie jeździł to wpływu na pękający korbowód raczej nie ma, kwestia jak sądzę wady produkcyjnej, musieliby prześwietlać każdy wyprodukowany egz. a na to w produkcji seryjnej nikogo pewnie nie stać, Jeśli jeżdżony był ekstremalnie to żaden producent zapewne nie projektuje części tak żeby pracowały cały czas pod maksymalnym obciążeniem. Ale takie rozłupanie to już ekstremum, ciekawe przy jakich obrotach silnika się to stało ?? i czy wszystko powiedziane zostało tak jak było ?? A nie rozleciała się tam turbina i przypadkiem nie zaczął się samoistnie rozkręcać ?? Pozdrawiam !! |
|
Data: 2009-04-17 09:08:50 | |
Autor: DoQ | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Czarek Daniluk pisze:
Jeśli jeżdżony był ekstremalnie to żaden producent zapewne nie projektuje części tak żeby pracowały cały czas pod maksymalnym obciążeniem. Caly czas pod maksymalnym obciazeniem w ruchu ulicznym to raczej ciezko dac rade :) Ale takie rozłupanie to już ekstremum, ciekawe przy jakich obrotach silnika się to stało ?? i czy wszystko powiedziane zostało tak jak było ?? To tez nie jest wytłumaczenie ;) Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-04-17 10:05:19 | |
Autor: bratPit[pr] | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Jeśli jeżdżony był ekstremalnie to żaden producent zapewne nie pytanie co znaczy ekstremalnie, nie jestem mechanikiem ale czy czasem korbowód nie przenosi największych obciążeń przy małych obrotach i dużym obciążeniu na wale [wysoki bieg i niskie obroty]? Ale takie rozłupanie to już ekstremum, ciekawe przy jakich obrotach silnika się to stało ?? i czy wszystko powiedziane zostało tak jak było ?? tego nie wiem, nie znam historii przypadku, sądząc raczej po skutkach obroty były wysokie A nie rozleciała się tam turbina i przypadkiem nie zaczął się samoistnie rozkręcać ?? turbina ZTCW jest cała, brat |
|
Data: 2009-04-17 10:28:24 | |
Autor: J.F. | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gs84ja$75c$1inews.gazeta.pl... zgadza się,widziałem różne dziury w bloku ale tego jeszcze nie grali...zepsuć można wszystko, Sierre nie tak latwo :-) jednak jak kto by nie jeździł to wpływu na pękający korbowód raczej nie ma, No wiesz, jesli np z 5 na 2 wrzucal przy 150, bo szkoda mu klockow, to moze i wplyw mial :-) kwestia jak sądzę wady produkcyjnej, musieliby prześwietlać każdy wyprodukowany egz. a na to w produkcji seryjnej nikogo pewnie nie stać, Hm, rentgen sie zelektronizowal, a i doszlo pare nowych metod, np ultradzwieki. Mysle ze to w zakresie mozliwosci i nawet nie takie drogie .. A przebieg byl jaki ? J. |
|
Data: 2009-04-17 12:15:21 | |
Autor: bratPit[pr] | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Hm, rentgen sie zelektronizowal, a i doszlo pare nowych metod, np pewnie tak, ale ciekawe czy i jak są badane elementy silników? A przebieg byl jaki ? tego nie wiem, akumulator był wyjęty więc na samochodzie nie dało się sprawdzić, może następnym razem jak będę uda mi się dowiedzieć i napiszę, brat |
|