[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...

Data: 2009-04-16 20:58:34
Autor: mlek
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...
bratPit wrote:
Witajcie,
byłem w mojej ex firmie i koledzy pokazali mi wybebeszony z samochodu silnik 2.0 TDI z Octavii II,
Nie to, sciema. To pewnie silnik TDCI, HDI, czy inne DCI. To nie moze byc TDI

Data: 2009-04-16 21:01:07
Autor: Alex81
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...
In article <gs7v78$94d$1@news.onet.pl>, root79@op.pl says...
> Witajcie,
> byłem w mojej ex firmie i koledzy pokazali mi wybebeszony z samochodu > silnik 2.0 TDI z Octavii II,
Nie to, sciema. To pewnie silnik TDCI, HDI, czy inne DCI. To nie moze byc TDI

Ależ może. Za to z pewnością nie jest to mityczne TEDEJI :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 21:44:05
Autor: kml

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.24519ee2bd9c43bd9896ffnews.onet.pl...

Ależ może. Za to z pewnością nie jest to mityczne TEDEJI :)

Bo nie było TEDEJI "w dizlu" :)))))

kml

Data: 2009-04-16 21:45:24
Autor: Alex81
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...
In article <gs81q1$m8i$1@inews.gazeta.pl>, AflySteX@gaOzeFta.lp says...
Bo nie było TEDEJI "w dizlu" :)))))

Ale były "we Pasku wariancie na automacie" :P

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 21:01:09
Autor: zorby
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...

Nie to, sciema. To pewnie silnik TDCI, HDI, czy inne DCI. To nie moze byc TDI

bo?

Data: 2009-04-16 21:05:41
Autor: Artur Maśląg
zorby pisze:

Nie to, sciema. To pewnie silnik TDCI, HDI, czy inne DCI. To nie moze byc TDI

bo?

Trzeba było uważać :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-04-16 21:07:18
Autor: radekp@konto.pl
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...
Thu, 16 Apr 2009 21:01:09 +0200, w <gs7v9o$9oj$1@inews.gazeta.pl>, "zorby"
<zorby@poczta.beztego.onet.pl> napisał(-a):

> Nie to, sciema. To pewnie silnik TDCI, HDI, czy inne DCI. To nie moze > byc TDI

bo?

Bo świat wielu osób legnie w gruzach?

Data: 2009-04-21 16:50:05
Autor: Yacoos^
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Bo jechał bez świateł mijania?

Data: 2009-04-16 21:18:28
Autor: bratPit
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...

Nie to, sciema. To pewnie silnik TDCI, HDI, czy inne DCI. To nie moze
byc TDI

bo?

bo istnieje na świecie coś takiego jak lekka nutka ironii...
brat

Data: 2009-04-17 09:14:52
Autor: michaça
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...
Nie to, sciema. To pewnie silnik TDCI, HDI, czy inne DCI. To nie moze byc TDI
albo D4D i typowa przypadlosc corolli/ave ;-)

[FOTO] cos dla wielbicieli TDI...