Data: 2009-04-17 01:13:00 | |
Autor: zinek | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gs7s3l$mkr$1inews.gazeta.pl... Witajcie, i to juz mowi wszystko - 2.0 tdi wyjatkowo nieudane silniki. |
|
Data: 2009-04-17 08:26:11 | |
Autor: JKK | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:gs8ejr$jm5$1mx1.internetia.pl... 2.0 nie-tdi zresztą też. W dwóch firmowych VW poleciał rozrząd miedzy przeglądami. Pzdr JKK |
|
Data: 2009-04-17 08:52:27 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
JKK pisze:
Eeeee tam gadasz - 2,0 115KM było nie do zajeżdżenia :) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2009-04-17 20:35:11 | |
Autor: JG | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
JKK pisze:
2.0 nie-tdi zresztą też.2.0 TFSI ma normę wymiany napędu rozrządu na 180000 km - 1.8T miał jakoś podobnie. Nie wiem, jak jest obecnie, ale wcześniej paski lubiły strzelać dużo wcześniej - także na zdrowy rozsądek wcześniejsza wymiana jest bardziej opłacalna. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-04-17 20:47:53 | |
Autor: JKK | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gsai5b$cuk$1inews.gazeta.pl... No proszę - a jak w oplach paski strzelały między przeglądami,W dwóch firmowych VW poleciał rozrząd miedzy przeglądami.2.0 TFSI ma normę wymiany napędu rozrządu na 180000 km - 1.8T miał jakoś podobnie. Nie wiem, jak jest obecnie, ale wcześniej paski lubiły strzelać dużo wcześniej - także na zdrowy rozsądek wcześniejsza wymiana jest bardziej opłacalna. to ile to psów na GM powieszono ;-) Pzdr JKK |
|