Data: 2009-04-17 10:24:04 | |
Autor: J.F. | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gs7s3l$mkr$1inews.gazeta.pl...
byłem w mojej ex firmie i koledzy pokazali mi wybebeszony z samochodu silnik 2.0 TDI z Octavii II, oczom moim ukazał się taki oto widok: [sorry za jakość z telefonu] A cos wiadomo o przyczynie ? Bo zasadniczo jak w rozpedzonym silniku cos peknie to straty beda duze, i marka ani producent nie maja znaczenia, no chyba ze peka im znaczacy procent. A tak swoja droga czy ja dobrze widze ze chlodzenie tego zdaje sie byc .. mierne ? cylindry sie stykaja, z tylu silnika tylko waski kanalik w gornej czesci .. J. |
|
Data: 2009-04-17 12:25:48 | |
Autor: bratPit[pr] | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
A cos wiadomo o przyczynie ? widziałem ten pęknięty korbowód i dla mnie wyglądało jakby pewnien czas pękał - część powierzchni pęknięcia jakby pokryta osadem- reszta wyglądająca na ostateczne rozerwanie no i część powierzchni zupełnie zniszczona - efekt uderzenia w blok, Bo zasadniczo jak w rozpedzonym silniku cos peknie to straty beda duze, i marka ani producent nie maja znaczenia, no chyba ze peka im znaczacy procent. zgadzam się, tak jak napisałem wcześniej, wstawiłem jako ciekawostkę, A tak swoja droga czy ja dobrze widze ze chlodzenie tego zdaje sie byc .. mierne ? niestety nie znam teorii budowy silników i praktyki z tej strony też nie, aby moc to ocenić ;-) ale jeżeli tak mówisz to pewnie tak jest, brat |
|
Data: 2009-04-18 19:14:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[FOTO] cos dla wielbicieli TDI... | |
J.F. pisze:
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gs7s3l$mkr$1inews.gazeta.pl... Czy to nie jest aluminiowy blok? Przewodność cieplną aluminium ma dobrą i pewnie robi się kanalik na wysokość komory spalania w okolicach GMP gdzie nagrzewanie jest największe i wystarczy. Z przodu też chyba coś jest - widać na tym drugim od prawej że między cylindrem a obudową silnika jakaś przerwa jeszcze jest. |