cos mi odpadlo z Lanosa

Data: 2010-07-25 22:40:34
Autor: MZ
cos mi odpadlo z Lanosa
W dniu 2010-07-25 20:14, Jarko pisze:
Witam, dzis cofajac samochodem Daewoo Lanos uderzylem rura wydechowa w korzen, wyszedlem i przy korzeniu lezalo cos czego zrobilem zdjecie, nie wiem czy jest to czesc samochodu bo nie znam sie za bardzo i licze na Was ;) powiedzcie prosze czy to cos odpadlo z mojego auta czy akurat lezalo juz tam wczesniej
z gory dzieki
oto fotki:
http://img14.imageshack.us/img14/9464/96912361.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/8408/27052782.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/7109/65032932.jpg
"Auto całe, ale tą pokrywę studzienki to trzeba odwieźć na miejsce..." :)

--
MZ

Data: 2010-07-25 22:55:23
Autor: J_K_K
cos mi odpadlo z Lanosa
Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2i7g0$c3n$1news.onet.pl...
"Auto całe, ale tą pokrywę studzienki to trzeba odwieźć na miejsce..." :)

Albo oddać właścicielowi :-)

Pzdr

JKK

cos mi odpadlo z Lanosa