cos prostszego od książki Eldera

Data: 2011-10-20 04:09:27
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą od klasycznej Eldera?
wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową, itd.

Data: 2011-10-20 14:00:51
Autor: sys29
1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą od klasycznej Eldera?
wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową, itd.

IMHO najlepsza jest "Sztuka spekulacji po latach" - Zenon Komar.
Poniżej w wątku "Endriu" przepisałem spis treści.

pozdr.
sys29

Data: 2011-10-20 23:04:57
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
 sys29 in news:j7p9ij$6lj$1inews.gazeta.pl
[...]

thx, wydaje sie (po spisie tresci) warta przejrzenia.

Data: 2011-10-21 02:21:45
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
 sys29 in news:j7p9ij$6lj$1inews.gazeta.pl
[...............]
IMHO najlepsza jest "Sztuka spekulacji po latach" - Zenon Komar.

chyba faktycznie jest ok, wypada tylko troche poczekac, az w sieci bedzie :) bardzo wspolczesne dwutomowe wydanie z br. roku ("... po latach"), póki co - pełno tego pierwszego, zdaje sie z 1993 ("Sztuka spekulacji").

Data: 2011-10-21 10:30:18
Autor: skippy
Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j7rag9$d5c$1news.onet.pl...

[...]

to nie jest grupa "warez"

Data: 2011-10-22 00:22:55
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
skippy in news:j7rag9$d5c$1news.onet.pl
[...]

po pierwsze: przejrzyj emotikony w moim poscie. po drugie: lepiej sie nad
ich/jego sensem zastanow zanim  napiszesz podobnie blyskotliwa bzdure
jeszcze raz.
btw:
podstawowa uwaga: jesli masz watpliwosci (lub tym gorzej - nie masz)
czy ksiazka _legalnie_ w PL wydana i potem _pobrana_ z sieci jest książką
ukradzioną, to odsylam do uregulowan prawnych w PL obowiazujacych w tej
kwestii. Hint1: nie jest ukradzioną. Hint2: tylko nie pomyl udostepniania z
pobieraniem z sieci. Nie pomyl.

Data: 2011-10-20 15:33:30
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
1634Racine in news:j7nvu5$jr9$1inews.gazeta.pl
czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą
od  klasycznej Eldera?
wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją
gieldową,  itd.

nic  nigdy i nikt?  hm. czyli nie czytamy.

Data: 2011-10-20 17:02:04
Autor: kc
[...]

Tu znajdziesz w miarę proste przesłanie dla początkującego inwestora :

http://www.youtube.com/watch?v=38bEi8wnXJA&feature=related

:)

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-20 23:03:12
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
 kc in news:j7pk6b$60c$1inews.gazeta.pl
[...]

nawet nie ogladam,bo nie pytam o przeslanie,pouczanie - pytam o cos konkretnego.

Data: 2011-10-21 17:36:47
Autor: kc
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=38bEi8wnXJA&feature=related

nawet nie ogladam,bo nie pytam o przeslanie,pouczanie - pytam o cos konkretnego.

Uparty! Napisałeś, że chcesz spekulować, a szukasz prostych metod.Zamiast od książek zacznij więc od rysowania kresek,śledzenie średnich 15 i 45 sesyjnych. To są najprostsze metody. Odpowiedz sobie na przykład na pytanie: co powstrzymało ostatnie wzrosty, co powstrzymało wczorajszy spadek? Ja to wszystko wiem, a mimo to jest to wiedza zbyt mała by zarabiać przyzwoicie.To trzeba wiedzieć przed faktem, nie po. Jeżeli nie potrafisz odpowiedzieć na moje dwa pytania, daruj sobie giełdę i zajmij się czymś innym. Na giełdzie możesz mieć szczęście tylko jeden raz,góra dwa.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-22 00:21:13
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
 kc in news:j7sajf$lfm$1inews.gazeta.pl
[.........]
Uparty! Napisałeś, że chcesz spekulować,

Nie napisalem.

Napisalem: czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą od
klasycznej Eldera? wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową.

Czy rozumiesz to rozbudowane zdanie? Proste jest :)

Zamiast od  książek zacznij więc od rysowania kresek,

Ale ja nie pytalem od czego zacząć. Pytalem O KSIĄŻKĘ.

[...]

to ciekawe dramaty, o ktorych piszesz, ale ja pytalem O KSIĄŻKĘ :)

Data: 2011-10-22 03:52:06
Autor: kc
> [...]

> szczęście tylko jeden raz,góra dwa.

to ciekawe dramaty, o ktorych piszesz, ale ja pytalem O KSIĄŻKĘ :)

Nie dramaty, tylko rady "dobrego wujka". Jeżeli nie chcesz spekulować, to pewnie chcesz być dobrym wujkiem i zrobić prezent pod choinkę.(jako beletrystykę?)

W takim przypadku ja chyba jestem lepszym wujkiem.

Ale, pytasz, masz, całą serię:

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_15/180-2720902-1774329?url=search-
alias%3Daps&field-keywords=stock+exchange+for+dummies&sprefix=stock+exchange+

skopiuj sobie cały link, bo nie chce mi się skracać, lub wpisz w wyszukiwarkę amazon.com frazę "stock exchange for dummies"

kc

Data: 2011-10-22 19:27:31
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
kc  in news:j7tel6$j0b$1inews.gazeta.pl
[............]
[...]

o, widzisz, to juz cos. jeszcze żeby cos z tego (for dummies) w PL wydali w wersji polskiej (ma kluczowe znaczenie ze wzgledu na branżowe slownictwo) to juz niezle by bylo.

Data: 2011-10-22 17:43:11
Autor: kc
> [...]

o, widzisz, to juz cos. jeszcze żeby cos z tego (for dummies) w PL wydali w wersji polskiej (ma kluczowe znaczenie ze wzgledu na branżowe slownictwo)
juz niezle by bylo.

To może klepnij najpierw na amazonie "English for dummies"? Napewno coś wyskoczy

kc

Data: 2011-10-22 00:30:18
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
 kc in news:j7sajf$lfm$1inews.gazeta.pl
[..................]
co powstrzymało ostatnie wzrosty, co
powstrzymało wczorajszy spadek? Ja to  wszystko wiem,

to napisz - dlaczego? sie przynajmniej dowiedza ci, ktorzy wstydza sie o to zapytac madrzejszych. I bedzie jakis pozytek na grupie. A my zamkniemy ladna figura pouczajaca rozmowe.

Data: 2011-10-22 17:27:56
Autor: kc
> [...]

to napisz - dlaczego? sie przynajmniej dowiedza ci, ktorzy wstydza sie o to zapytac madrzejszych. I bedzie jakis pozytek na grupie. A my zamkniemy

Chcesz zakończyć figurą? To ją masz. Aposjopeza. Pasuje? Idź szukaj innych figur na pl.senior, pl.medycyna, pl.psychologia, pl.uroda, itp. Tam możesz zadawać swoje idiotyczne pytania do woli.

kc

Data: 2011-10-23 04:11:04
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
kc in news:j7uues$hmp$1inews.gazeta.pl
[...]

nawet nie probuj zaprzeczac: masz klopoty ze soba. pisza o tym. w ksiazkach nie for dummies.

Data: 2011-10-23 05:10:24
Autor: kc
cos prostszego od książki Eldera
1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
nawet nie probuj zaprzeczac: masz klopoty ze soba. pisza o tym. w ksiazkach nie for dummies.

lekarzu, lecz się sam, bo masz tyle kłopotów, że nawet internet nie może pomieścić:

http://www.grupy.senior.pl/,author,%221634Racine%22+%3C1634%40Racine.pl%
3E,ex,1,4.html

kc

Data: 2011-10-21 10:33:56
Autor: Endriu
cos prostszego od książki Eldera
czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą od klasycznej Eldera?
wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową, itd.

Masz tu na poczatek ....

http://torrenty.org/torcache/139783_2.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-22 00:21:26
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
Endriu in news:j7raq0$jb7$1usenet.news.interia.pl
[...]

ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na cokolwiek? :)

Data: 2011-10-22 08:45:29
Autor: Endriu
cos prostszego od książki Eldera
ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na cokolwiek? :)

Bądź tu człowieku dobry ....

P.S. Fajne sa te komentarze pod tym torentem:

"
[...] Prognozy gospodarcze powinny być publikowane razem z horoskopami- na ostatniej stronie gazety.[...]".

"[...]"A ma ktoś może jakiś program o inwestowaniu na PC.[...]."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-22 19:24:57
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
Endriu in news:j7toqo$g76$1usenet.news.interia.pl
ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na cokolwiek? :)
Bądź tu człowieku dobry ....

ano :)

a poki co, to wydaje sie, że to, co podpowiedzial  sys29, ksiazka Komara, to chyba jest to. Oczywiscie ta wersja "... po latach". Ale moze jest jeszcze jakas inna? kto wie.

Data: 2011-10-22 21:38:11
Autor: skippy

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:j7uufd$hns$1inews.gazeta.pl...
[...]

lata pracy albo kosmiczny fart