cos prostszego od książki Eldera

Data: 2011-10-21 10:33:56
Autor: Endriu
cos prostszego od książki Eldera
czy możecie polecic książke typu "wprowadzenie do giełdy", ale prostszą od klasycznej Eldera?
wyjasnienie pojec obslugujacych gielde, zwiazanych ze spekulacją gieldową, itd.

Masz tu na poczatek ....

http://torrenty.org/torcache/139783_2.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-22 00:21:26
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
Endriu in news:j7raq0$jb7$1usenet.news.interia.pl
[...]

ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na cokolwiek? :)

Data: 2011-10-22 08:45:29
Autor: Endriu
cos prostszego od książki Eldera
ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na cokolwiek? :)

Bądź tu człowieku dobry ....

P.S. Fajne sa te komentarze pod tym torentem:

"
[...] Prognozy gospodarcze powinny być publikowane razem z horoskopami- na ostatniej stronie gazety.[...]".

"[...]"A ma ktoś może jakiś program o inwestowaniu na PC.[...]."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-22 19:24:57
Autor: 1634Racine
cos prostszego od książki Eldera
Endriu in news:j7toqo$g76$1usenet.news.interia.pl
ale ja nie pytalem o wszystkie/jakiekolwiek ksiazki ktore o spekulacji napisano. Nie o to pytalem. Tutaj tez sie odpowiada czymkolwiek na cokolwiek? :)
Bądź tu człowieku dobry ....

ano :)

a poki co, to wydaje sie, że to, co podpowiedzial  sys29, ksiazka Komara, to chyba jest to. Oczywiscie ta wersja "... po latach". Ale moze jest jeszcze jakas inna? kto wie.

Data: 2011-10-22 21:38:11
Autor: skippy

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:j7uufd$hns$1inews.gazeta.pl...
[...]

lata pracy albo kosmiczny fart