coś się stało lapkowi... widać poczwórnie

Data: 2010-03-17 22:44:06
Autor: PaPrYcZaK
coś się stało lapkowi... widać poczwórnie

widać poczwórnie obraz... ale nie da się tak pracować... widok
po wejściu do biosu linki poniżej:

http://papryczak.pl/jpg/15.jpg
http://papryczak.pl/jpg/16.jpg

co zrobić żeby działało poprawnie?
--
Pozdrawiam, PaPrYcZaK

Data: 2010-03-18 00:39:36
Autor: BQB
PaPrYcZaK pisze:
widać poczwórnie obraz... ale nie da się tak pracować... widok
po wejściu do biosu linki poniżej:

http://papryczak.pl/jpg/15.jpg
http://papryczak.pl/jpg/16.jpg

Czy na zewnętrznym monitorze widać tak samo? Jak nie, to znaczy, że coś z matrycą nie tak, np uszkodzony kabel sygnałowy, bądź elektronika od matrycy. Jak to drugie, to wymiana matrycy.
Jak widać tak samo, to uszkodzona grafika/płyta główna. W takim wypadku może pomóc przelutowanie odpowiedniego układu, jego wymiana, bądź wymiana całej płyty głównej, co jest bardzo kosztowne.

Data: 2010-03-18 09:13:21
Autor: marek
[...]

stawiam wlasnie na to - grafika/ plyta glowna
HP Pavilion - i wszytsko jasne.

Niestety tez poelnilem ten blad i kupilem tego laptopa,
a po przebojach z serwisem HP, stwiedzilem ze nigdy NIC od HP.
Zniechecajac uzytkownika domowego - stracili klienta kupujacego duzo sprzetu
dla firmy - ale to ich strata.
W kazdym badz razie gdy w TOYOCIE cos nie dziala czy w Nokii,
to wymieniaja  elementy w calej wadliwej serii, a HP siedzi cicho i liczy
ze nie zepsuje sie w okresie gwarancji (wadliwe uklady nvidii montowane w pavilionach).
Wystarczy wpisac w google i poszukac.
Takie podejscie psuje bardzo wiarygodnosc i zaufanie do firmy.
Na nic ankiety i konkursy.

To sie rozpisalem, pozdr. all
mark123

Data: 2010-03-18 01:57:24
Autor: zen3x
On 18 Mar, 09:13, "marek" <ma...@poczta.pl> wrote:
> [...]

pavilionach).
Wystarczy wpisac w google i poszukac.
Takie podejscie psuje bardzo wiarygodnosc i zaufanie do firmy.

To nie układy są wadliwe, a technologia przylutowania tych układów.
Wszystko jest jednak zgodne z przejęto dyrektywa bez ołowiu.

Data: 2010-03-18 11:22:22
Autor: PaPrYcZaK

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4ba16852news.home.net.pl...
PaPrYcZaK pisze:
widać poczwórnie obraz... ale nie da się tak pracować... widok
po wejściu do biosu linki poniżej:

http://papryczak.pl/jpg/15.jpg
http://papryczak.pl/jpg/16.jpg

Czy na zewnętrznym monitorze widać tak samo?

po podłączeniu zewn. monitora niestety nawet obrazu na nim nie wyświetla...

a przeczytałem na innej grupie, że może to być procesor od matrycy... czy ktoś wie jaka może być cena owej części ? :]

Data: 2010-03-18 11:49:54
Autor: MarcinCz
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:22:22 +0100, PaPrYcZaK napisał(a):

po podłączeniu zewn. monitora niestety nawet obrazu na nim nie wyświetla...

A wciskałeś FN+F5?

a przeczytałem na innej grupie, że może to być procesor od matrycy... czy ktoś wie jaka może być cena owej części ? :]
A cio to (jak mawia moja 1,5 roczna córka)?

--
Marcin