coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...

Data: 2011-01-31 19:01:54
Autor: Szymon von Ulezalka
coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
http://techreport.com/discussions.x/20326

"(..)Intel finds flaw in Sandy Bridge chipsets, halts shipments
by Cyril Kowaliski and Scott Wasson -- 10:07 AM on January 31, 2011

As phenomenal as Intel's new Sandy Bridge processors have turned out
to be, nothing in this world is truly perfect. Intel announced earlier
this morning that it has discovered a flaw in the 6-series chipsets
that accompany the new processor family. While it reassures users that
they can "continue to use their systems with confidence," the
chipmaker has nonetheless halted chipset shipments until a new, bug-
free version of the silicon starts to ship out late next month.

What's the problem? Intel explains, "In some cases, the Serial-ATA
(SATA) ports within the chipsets may degrade over time, potentially
impacting the performance or functionality of SATA-linked devices such
as hard disk drives and DVD-drives." (..)"

kłerwa mać, do kwietnia trza bedzie poczekac :/

Data: 2011-02-01 03:44:49
Autor: Onufry Zagloba
coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
On 1 Lut, 04:01, Szymon von Ulezalka <sz.gruszczyn...@googlemail.com>
wrote:

k³erwa maæ, do kwietnia trza bedzie poczekac :/

Ale za to jaki wysyp tanich komputerĂłw z MM i innych hipermarketĂłw
będzie...

Raj na ziemi...

Onufry Zagloba

Data: 2011-02-01 08:46:01
Autor: BartekK
W dniu 2011-02-01 04:01, Szymon von Ulezalka pisze:
[...]

Gorzej - co zrobić ze sprzętami już zmontowanymi?
A ze sprzętami które już poszły do klienta?
Jakoś nie widzę akcji FCO u żadnego polskiego dystrybutora płyt gł...

Data: 2011-02-01 02:27:44
Autor: Szymon von Ulezalka
coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
Gorzej - co zrobić ze sprzętami już zmontowanymi?
A ze sprzętami które już poszły do klienta?
Jakoś nie widzę akcji FCO u żadnego polskiego dystrybutora płyt gł...

coz- trza zapytac producenta plyt glownych bezposrednio.

Data: 2011-02-01 10:35:44
Autor: Radosław Sokół
W dniu 01.02.2011 08:46, BartekK pisze:
kłerwa mać, do kwietnia trza bedzie poczekac :/
Gorzej - co zrobić ze sprzętami już zmontowanymi?
A ze sprzętami które już poszły do klienta?

No cóż, jak zwykle kłania się stara zasada "nie kupuj naj-
nowszej generacji sprzętu tylko poczekaj z pół roku, usun±
już wszystkie błędy i będzie dwa razy tańszy".

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-02-01 11:49:44
Autor: BartekK
W dniu 2011-02-01 10:35, Radosław Sokół pisze:
[...]

nowszej generacji sprzętu tylko poczekaj z pół roku, usuną
już wszystkie błędy i będzie dwa razy tańszy".
Ta, i wytłumacz to klientowi, który chce bo widział, a jego kolega tydzień temu kupił i śmiga pięknie.
Wmówisz każdemu klientowi "nie kupuj pan tego, choć jest nowe lepsze i w tej samej cenie, bo nie wiadomo czy będzie dobrze działać" (na co klient odpowie "jak nie bedzie działać to mam gwarancje chyba, nie?"), czy w ogóle nowości nie wprowadzasz w swojej ofercie?

Data: 2011-02-04 13:18:30
Autor: Radosław Sokół
coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
W dniu 01.02.2011 11:49, BartekK pisze:
Ta, i wytłumacz to klientowi, który chce bo widział, a jego kolega tydzień temu kupił i ¶miga pięknie.
Wmówisz każdemu klientowi "nie kupuj pan tego, choć jest nowe lepsze i w tej samej cenie, bo nie wiadomo czy będzie dobrze działać" (na co klient odpowie "jak nie bedzie działać to mam gwarancje
chyba, nie?"), czy w ogóle nowo¶ci nie wprowadzasz w swojej ofercie?

1) Nie prowadzę sklepu, więc nie mam takich dylematów.

2) Jak kto¶ u mnie składa komputer, to najczę¶ciej nie za-
    leży mu na super sprzęcie do poważnych obliczeń czy gier
    i jest absolutnie zadowolony z elementów obecnych na ryn-
    ku od roku na przykład. Ot, teraz będę składał komputer
    na Phenomie II X3 niezbyt szybkim. Zreszt± generalnie
    preferuję AMD, bo wychodzi jednak taniej, a na wydajno¶ci
    aż tak bardzo docelowym użytkownikom nie zależy (Firefox
    i Word wcale nie działaj± znacz±co szybciej na i7 ;) )

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-02-03 00:13:28
Autor: BartekK

No juĹĽ jest akcja. Na razie abcdata i asus coĹ› robiÄ…, na stronie gigabyte.com teĹĽ jest notka http://gigabytedaily.blogspot.com/2011/02/intel-6-series-chipset-issues-q.html

Data: 2011-02-01 20:17:33
Autor: Tomasz B±tor
Dnia Mon, 31 Jan 2011 19:01:54 -0800 (PST), Szymon von Ulezalka napisał(a):

kłerwa mać, do kwietnia trza bedzie poczekac :/

Z drugiej strony trzeba mieć niezłego fuksa, żeby trafić na problematyczny
egzemplarz. Ci, którzy już kupili nie maj± się za bardzo czym martwić.

t.

--
  _______   _______   ____  ____  _______    _______
 _\__ __/___\     /___\  _\/   /__\    __)___\   __/_

Data: 2011-02-01 23:13:05
Autor: m4rkiz
coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
?

Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:d2965b1b-7273-4e6a-b241-30f6af4aad6c@z20g2000yqe.googlegroups.com...
http://techreport.com/discussions.x/20326

"(..)Intel finds flaw in Sandy Bridge chipsets, halts shipments
by Cyril Kowaliski and Scott Wasson -- 10:07 AM on January 31, 2011

a z trzeciej strony - pisza ze sata0 i sata1 ten problem nie dotyka,
wiec przecietny zjadacz nie ma sie czym martwic, sam bym przygarnal
troche takich plyt o ile cena bedzie atrakcyjna

zreszta zawsze jak nie usb czy fw to mozna cos na pcie wrzucic

Data: 2011-02-03 04:22:44
Autor: MC
coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...
Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d2965b1b-7273-4e6a-b241-30f6af4aad6cz20g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

W chipsetach Intela 6 generacji i tak nie ma obsługi SATA 6Gbps, więc producenci płyt montuj± do tego dodatkowe układy, zwykle na 2 porty. Więc nieszczę¶cie jest tylko połowiczne, chociaż kompromitacja całkowita.

coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...