cr-v kontra tuscon

Data: 2010-11-14 20:59:25
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
cr-v kontra tuscon
CR-V
[...]
TUSCON

Trochę się podłączę...
Sam planuje jakiegoś SUV'a co mi w pierwszym lepszym sniegu nie utknie, załóżmy że też tak do 50k.

Ile one oba palą tego gazu?
Sam mam instalacje LPG, ale w mniejszym aucie. Jestem zadowolony z eksploatacji, ale silnik o wiele mniejszy. Ile te klocuszki będą żłopać?

4x4 jest musem, reduktora chyba nie ma co w SUVach szukać.

Ps. Tak, na razie faworytem jest Dacia Duster z dieslem i 4x4 :>

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-11-14 21:04:34
Autor: Scyzoryk
cr-v kontra tuscon

4x4 jest musem, reduktora chyba nie ma co w SUVach szukać.

patrz np. Forester... Wszystkie 2-litrówki mają reduktor.

W Grand Vitarze też znajdziesz.

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-11-14 12:57:40
Autor: tadek
cr-v kontra tuscon
On 14 Lis, 21:04, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL...@interia.pl> wrote:
> 4x4 jest musem, reduktora chyba nie ma co w SUVach szuka .

patrz np. Forester... Wszystkie 2-litr wki maj reduktor.

W Grand Vitarze te znajdziesz.

Pozdr
Scyzoryk

automat nie ma reduktora

Data: 2010-11-14 22:52:49
Autor: uciu
cr-v kontra tuscon
patrz np. Forester... Wszystkie 2-litrówki mają reduktor.

W Grand Vitarze też znajdziesz.

forester ok (to mój pierwszy typ:-)) ale ciezko znależć nie zajechany egzemplaz za 50k zł:(

ale do GW nie ma gdzie tego gazu wsadzic bo nie ma odpowiedniego miejsca na butle...chyba ze chcesz butle na pół bagaznika

uciu

Data: 2010-11-15 08:37:06
Autor: Hinek
cr-v kontra tuscon
Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał

patrz np. Forester... Wszystkie 2-litrówki mają reduktor.

Tucson nie ma reduktora
Pozdr

--
Hinek