cracovia-gks

Data: 2010-11-26 19:42:41
Autor: Fidelio
cracovia-gks
Widzieliście to ;-)?

W 80 minucie przy stanie 0:2 przestałem oglądać, a tu w wiadomościach sportowych dowiaduję się, że już jest 2:2, więc wracam do meczu i za chwilę pada bramka na 3:2.

Szok.

Data: 2010-11-26 19:57:11
Autor: yamma
cracovia-gks
Fidelio wrote:
[...]

Limit cudów na ten weekend wyczerpany. To dobrze, to bardzo dobrze... :-)
yamma

Data: 2010-11-26 20:07:51
Autor: Fidelio
cracovia-gks
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:icovul$2gt$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

No niekoniecznie, karny dla Polonii ;-)

Data: 2010-11-26 20:09:29
Autor: Fidelio
cracovia-gks
No niekoniecznie, karny dla Polonii ;-)

Cud za cudem, Skaba broni ;-)

Data: 2010-11-26 21:02:01
Autor: yamma
cracovia-gks
Fidelio wrote:
No niekoniecznie, karny dla Polonii ;-)

Cud za cudem, Skaba broni ;-)

Jaki tam cud. Defensywa się zdrzemnęła, nie pierwszy raz w tym sezonie i poszła kontra. Kobylik też się nie popisał z tym strzałem. W sumie przeważa Legia ale brakuje jakości z przodu. Mecz na razie toczka w toczkę podobny do tego z wiosny, po którym poleciał Urban. Mam tylko nadzieję, że tak samo się nie skończy.
yamma

Data: 2010-11-27 17:20:39
Autor: Cavallino
cracovia-gks
Fidelio wrote:
[...]

Jeszcze Legii się znowu cudem udało.

Data: 2010-11-27 17:55:53
Autor: Smok Eustachy
cracovia-gks
Dnia Fri, 26 Nov 2010 19:57:11 +0100, yamma napisał(a):
/.../

Limit cudĂłw na ten weekend wyczerpany. To dobrze, to bardzo dobrze...
:-) yamma

Cracovia w 2 ostatnich meczach strzeliła 5 bramek ?!?
2. Czołówka strzelców to Niedzielan, Frankowski, Szok.
Dalej Rudnews. Nasi młodzi gniewni daleko.

Data: 2010-11-27 11:18:22
Autor: ..Aldi..Romek..
cracovia-gks
?Użytkownik "Fidelio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icov34$i7v$1@news.onet.pl...

[...]

nie mogłem już patrzeć, jak się ta Craxa miota... na szczęście, zaczęli grać "na aferę",
wchodzili co i rusz pod pole karne i śmierdziało bramką...
życzyłem im po pierwszym golu, żeby wyrównali

jak już trafili drugiego, to miałem cichutką nadzieję, że może... i stało się!

Data: 2010-11-29 23:37:05
Autor: topek
cracovia-gks
W dniu 2010-11-26 19:42, Fidelio pisze:
[...]

Nic mi ku*wa nie mow :-(
Juz widzialem gikaes obcierajacy sie o miejsce pucharowe w tabli a tu tak frajersko stracone bramki.
Cracovia grala piach przez caly mecz tylko ten zryw...

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

cracovia-gks