crash test moto vs samochod - robia to w polsce

Data: 2009-12-22 15:00:40
Autor: Michał V-R
crash test moto vs samochod - robia to w polsce
Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
IMO bardzo ciekawe
http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocyklista_bez_szans.html
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-22 14:04:49
Autor: AZ
On 2009-12-22, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:
Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
IMO bardzo ciekawe
http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocyklista_bez_szans.html
Dawno to juz bylo :-)

Co do meritum to nawet w tym tescie widac, zeby przy nieuniknionym zderzeniu
z samochodem wstac a nie siedziec - jest przynajmniej szansa przeleciec nad
samochodem zamiast przywalic glowa w dach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-22 15:37:31
Autor: Michał V-R
[...]

To prawda, mnie przeraza ten wgniot na dachu od glowy, a w tym miejscu dachu miekko nie jest, bo ida tam wzmocnienia

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ĹĽyje siÄ™ raz, potem siÄ™ tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-22 17:58:56
Autor: marider
AZ pisze:
On 2009-12-22, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:
[...]

I ladowac jak sie da po prawej stronie drogi coby z naprzeciwka nic na leb czy nogi nie najechalo. Ale i tak na slupki, barierki, drzewa i ladujace na gnatach/plecach/zebrach motocykle trzeba uwazac. Moto sie prawie zawsze posklada lub wraka sprzeda, zdrowie trudniej odzyskac. Sprawdzone ;|

Krotko mowiac tak czy siak - przewalone.

Pzdr i Wesolych Swiat ;)))
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-01-06 15:43:35
Autor: Masło
crash test moto vs samochod - robia to w polsce
AZ pisze:

Dawno to juz bylo :-)

Jeśli pół roku temu to "dawno" to się zgodzę.
Ten test był robiony w lecie zeszłego roku :)
Pozdro.

Data: 2009-12-22 15:12:17
Autor: morghul
crash test moto vs samochod - robia to w polsce
Ciekawe który maneku powiedział auaa przy zderzeniu...

--

Dawid

Data: 2009-12-22 18:05:03
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-22 15:00, Użytkownik Michał V-R napisał:
Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
IMO bardzo ciekawe
http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocyklista_bez_szans.html

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto i dlaczego
nie było go w ramie.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-23 14:16:00
Autor: Kuczu
RadoslawF pisze:

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto

To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

i dlaczego nie było go w ramie.

Poszedl na Allegro.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-23 14:44:50
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-23 14:16, Użytkownik Kuczu napisał:

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto

To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać s± inne teorie.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-23 13:56:23
Autor: AZ
On 2009-12-23, RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> wrote:

Skoro poruszania siÄ™ takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać są inne teorie.

Oho... Szykuje sie zimowy flejm?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-23 17:49:06
Autor: morghul
crash test moto vs samochod - robia to w polsce
Oho... Szykuje sie zimowy flejm?

Zapeszyłeś chyba ;)

--

Dawid

Data: 2009-12-23 18:25:17
Autor: Kuczu
RadoslawF pisze:

Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać s± inne teorie.

Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne jakie prawo jazdy ma manekin.

Data: 2009-12-23 18:50:54
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-23 18:25, Użytkownik Kuczu napisał:

Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać s± inne teorie.

Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne jakie prawo jazdy ma manekin.

Generalnie motocykl z wyjętym silnikiem motocyklem pozostaje.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2009-12-24 03:38:22
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 23 Dec, 17:50, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:

> Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne
> jakie prawo jazdy ma manekin.

Generalnie motocykl z wyjętym silnikiem motocyklem pozostaje.

Genealnie niezle chapnal dzide na tym filmiku!

Marcepan

Data: 2009-12-24 13:16:09
Autor: Michał V-R
crash test moto vs samochod - robia to w polsce

Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne
jakie prawo jazdy ma manekin.

Generalnie manekin nie poruszal sie po drodze publicznej, tylko po posesji, wiec mu prawo jazdy nie jest potrzebne

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-06 15:47:42
Autor: Masło
Kuczu pisze:
RadoslawF pisze:

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto

To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

i dlaczego nie było go w ramie.

Poszedl na Allegro.

Wcale nie.
Silnik z tego GS-a poszedł do studentów SiMR-u Politechniki Warszawskiej.
Wykorzystali go do budowy samochodu na potrzeby studenckich wy¶cigów :)
Pozdro.

Data: 2009-12-23 15:33:08
Autor: trud
Dnia Tue, 22 Dec 2009 15:00:40 +0100, Michał V-R napisał(a):

Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
IMO bardzo ciekawe
http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocyklista_bez_szans.html

Tylko po co?

trud
bj250

Data: 2009-12-23 14:45:16
Autor: AZ
On 2009-12-23, trud <trud@onet.eu> wrote:
Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
IMO bardzo ciekawe
http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocyklista_bez_szans.html

Tylko po co?

Moze zeby uswiadomic bezmozgom jak dla motocyklisty (jadacego nawet przepsiowo)
moze skonczyc sie np. wymuszenie pierwszenstwa.

Bo teraz to wyglada tak:
"zginal motocyklista, prawdopodobnie kierowca samochodu wymusil pierwszenstwo"
Glos ludu mowi "musial zapierdalac grubo ponad 200 jak nie 300 bo gdyby
jechal przepisowo to na pewno by zyl"

Wlasnie po to...

--
Artur

[...]