crash test moto vs samochod - robia to w polsce

Data: 2009-12-22 18:05:03
Autor: RadoslawF
crash test moto vs samochod - robia to w polsce
Dnia 2009-12-22 15:00, Użytkownik Michał V-R napisał:
Nie wiedzialem, ze w polsce tez wykonuja takie testy
IMO bardzo ciekawe
http://auta.moto24.tv/wydarzenia/video/1816,motocyklista_bez_szans.html

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto i dlaczego
nie było go w ramie.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-23 14:16:00
Autor: Kuczu
RadoslawF pisze:

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto

To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

i dlaczego nie było go w ramie.

Poszedl na Allegro.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-23 14:44:50
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-23 14:16, Użytkownik Kuczu napisał:

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto

To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać s± inne teorie.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-23 13:56:23
Autor: AZ
On 2009-12-23, RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> wrote:

Skoro poruszania siÄ™ takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać są inne teorie.

Oho... Szykuje sie zimowy flejm?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-23 17:49:06
Autor: morghul
crash test moto vs samochod - robia to w polsce
Oho... Szykuje sie zimowy flejm?

Zapeszyłeś chyba ;)

--

Dawid

Data: 2009-12-23 18:25:17
Autor: Kuczu
RadoslawF pisze:

Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać s± inne teorie.

Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne jakie prawo jazdy ma manekin.

Data: 2009-12-23 18:50:54
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-23 18:25, Użytkownik Kuczu napisał:

Skoro poruszania się takim potrzeba prawa jazdy kat. A
to uważałem za motocykl. Ale widać s± inne teorie.

Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne jakie prawo jazdy ma manekin.

Generalnie motocykl z wyjętym silnikiem motocyklem pozostaje.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2009-12-24 03:38:22
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 23 Dec, 17:50, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:

> Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne
> jakie prawo jazdy ma manekin.

Generalnie motocykl z wyjętym silnikiem motocyklem pozostaje.

Genealnie niezle chapnal dzide na tym filmiku!

Marcepan

Data: 2009-12-24 13:16:09
Autor: Michał V-R
crash test moto vs samochod - robia to w polsce

Generalnie pojazd bez silnika motocyklem nie jest. I nie jest wazne
jakie prawo jazdy ma manekin.

Generalnie manekin nie poruszal sie po drodze publicznej, tylko po posesji, wiec mu prawo jazdy nie jest potrzebne

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-01-06 15:47:42
Autor: Masło
Kuczu pisze:
RadoslawF pisze:

Ciekawe to jest co zrobili z silnikiem od tego moto

To nie motocykl tylko GS500. Rozrozniaj

i dlaczego nie było go w ramie.

Poszedl na Allegro.

Wcale nie.
Silnik z tego GS-a poszedł do studentów SiMR-u Politechniki Warszawskiej.
Wykorzystali go do budowy samochodu na potrzeby studenckich wy¶cigów :)
Pozdro.

crash test moto vs samochod - robia to w polsce