[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?

Data: 2009-03-31 23:57:23
Autor: Lukasz
[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
Wiem ze to ntg ale wydaje mi sie ze wlasnie na tej grupie ktos mi kiedys proponowal zrobienie takiego programu za kilkaset zlotych.
Mam w umysle program ktory zrobilby wszystko to co potrzebuje robic na potrzeby firmy (baza klientow, faktury, oferty, zalaczniki do faktur itp.) i potrzebuje kogos kto przelalby to na jezyk programowania ;)
Jesli ktos sie zajmuje takim czyms lub zna grupe dyskusyjna na ktorej moglbym o to zapytac to prosze o kontakt, tych co urazilem smieciem na grupie od razu przepraszam :)
--
Pozdrawiam!
Łukasz

Data: 2009-03-31 17:40:21
Autor: witek
[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
Lukasz wrote:
[...]

A ile licencji potrzebujesz zakupić? 100? 200?

Data: 2009-04-01 09:11:23
Autor: Lukasz
[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
witek pisze:
A ile licencji potrzebujesz zakupić? 100? 200?

1 szt ;p
Kiedys chyba pytalem o program (mialem troche inne zalozenia) i ktos mi proponowal zrobienie za mniej niz 1kpln
tak naprawde to chce zastapic arkusze excel'a (w jednych robie oferty, w innych wystawiam faktury z zalacznikami, pozniej jeszcze musze eksportowac to do pdf'a zeby komus przeslac przez co zbiera sie duzo plikow w ktorych pewnie kiedys ciezko bedzie cos odnalezc). Nie mam chyba mocno wygorowanych wymagan, nie chce jakiegos super skomplikowanego programu, a jak nic nie znajde to dalej bede robil to wszystko tak jak robie.

--
Pozdrawiam!
Łukasz

Data: 2009-04-01 01:19:39
Autor: przypadek
crm wroclaw - kto zrobi?
On 1 Kwi, 09:11, Lukasz <luk...@spamtochlam.bojczuk.net.pl> wrote:
witek pisze:

> [...]

chyba mocno wygorowanych wymagan, nie chce jakiegos super
skomplikowanego programu, a jak nic nie znajde to dalej bede robil to

E, jakiś drogi ten oferent. Ja to zrobię za 10 zł + VAT + dojazd
pociągiem osobowym 2 kl.

Data: 2009-04-01 22:57:43
Autor: Lukasz
crm wroclaw - kto zrobi?
przypadek pisze:
E, jakiś drogi ten oferent. Ja to zrobię za 10 zł + VAT + dojazd
pociągiem osobowym 2 kl.

zgaduje (a moze nawet o tym mowil) ze mial przygotowany wzorzec crm'a i mogl naniesc ewentualne poprawki nakierowane na dana branze

--
Pozdrawiam!
Łukasz

Data: 2009-04-01 03:38:58
Autor: januszek
[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
Lukasz napisał(a):

Wiem ze to ntg ale wydaje mi sie ze wlasnie na tej grupie ktos mi kiedys proponowal zrobienie takiego programu za kilkaset zlotych.

Na tej grupie? To może chciał Ci Licencję zinterpretować? ;P

j.

--
"Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki - płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)

[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?