[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?

Data: 2009-03-31 17:40:21
Autor: witek
[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
Lukasz wrote:
Wiem ze to ntg ale wydaje mi sie ze wlasnie na tej grupie ktos mi kiedys proponowal zrobienie takiego programu za kilkaset zlotych.
Mam w umysle program ktory zrobilby wszystko to co potrzebuje robic na potrzeby firmy (baza klientow, faktury, oferty, zalaczniki do faktur itp.) i potrzebuje kogos kto przelalby to na jezyk programowania ;)
Jesli ktos sie zajmuje takim czyms lub zna grupe dyskusyjna na ktorej moglbym o to zapytac to prosze o kontakt, tych co urazilem smieciem na grupie od razu przepraszam :)

A ile licencji potrzebujesz zakupić? 100? 200?

Data: 2009-04-01 09:11:23
Autor: Lukasz
[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
witek pisze:
A ile licencji potrzebujesz zakupić? 100? 200?

1 szt ;p
Kiedys chyba pytalem o program (mialem troche inne zalozenia) i ktos mi proponowal zrobienie za mniej niz 1kpln
tak naprawde to chce zastapic arkusze excel'a (w jednych robie oferty, w innych wystawiam faktury z zalacznikami, pozniej jeszcze musze eksportowac to do pdf'a zeby komus przeslac przez co zbiera sie duzo plikow w ktorych pewnie kiedys ciezko bedzie cos odnalezc). Nie mam chyba mocno wygorowanych wymagan, nie chce jakiegos super skomplikowanego programu, a jak nic nie znajde to dalej bede robil to wszystko tak jak robie.

--
Pozdrawiam!
Łukasz

Data: 2009-04-01 01:19:39
Autor: przypadek
crm wroclaw - kto zrobi?
On 1 Kwi, 09:11, Lukasz <luk...@spamtochlam.bojczuk.net.pl> wrote:
witek pisze:

> [...]

chyba mocno wygorowanych wymagan, nie chce jakiegos super
skomplikowanego programu, a jak nic nie znajde to dalej bede robil to

E, jakiś drogi ten oferent. Ja to zrobię za 10 zł + VAT + dojazd
pociągiem osobowym 2 kl.

Data: 2009-04-01 22:57:43
Autor: Lukasz
crm wroclaw - kto zrobi?
przypadek pisze:
E, jakiś drogi ten oferent. Ja to zrobię za 10 zł + VAT + dojazd
pociągiem osobowym 2 kl.

zgaduje (a moze nawet o tym mowil) ze mial przygotowany wzorzec crm'a i mogl naniesc ewentualne poprawki nakierowane na dana branze

--
Pozdrawiam!
Łukasz

[ntg] crm wroclaw - kto zrobi?