cross

Data: 2015-06-08 20:29:58
Autor: Maniek22
cross
Witam poszukuje crossa chciałbym żeby był w miare lekki by można było na nim skakać pojemność 250cm. Co powiecie o ktm sx 250. Pozdrawiam

Data: 2015-06-08 20:33:02
Autor: masti
cross
Maniek22 wrote:

Witam poszukuje crossa chciałbym żeby był w miare lekki by można było na nim skakać pojemność 250cm. Co powiecie o ktm sx 250. Pozdrawiam

po 250 naraz ciężko się skacze

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-09 17:45:12
Autor: Maniek22
cross
a 125 cm potrzebuje coś głównie na tor musi być lekki, obecnie jeżdżę yamahą xt 125 ale jest słaba i potrzebuje coś mocniejszego mam małe doświadczenie w terenie

Data: 2015-07-26 14:40:03
Autor: Madalena
cross
jeżeli latasz tylko po torach to spraw sobie fullcrosa np yamaha yz 80 jest bardzo lekka i zrywna ma coś około 30 koni i naprawdę daje radę. Jeździłam na takiej i  naprawdę nie szła gorzej od ciężkich 250tek.

cross