(cross) Podatek od gara??y (projekt)

Data: 2014-02-03 12:35:57
Autor: BartekK
(cross) Podatek od gara??y (projekt)
  Jako że z rana rzucili hasÅ‚em w radiu, odszukaÅ‚em:
Zamiast kawy, na podniesienie ciśnienia?

Sama definicja "garażu" już jest abstrakcyjna, jak zwykle wywołuje pytanie - dlaczego w tym kraju prawo ustanawiają/chcą ustanawiać idioci, na prawie nie znający się wcale, a na pozostałych dziedzinach (zwłaszcza przez to prawo dotykanych) tym bardziej?
Czy "do przechowywania i niezawodowej obsługi *do przechowywania i niezawodowej obsługi samochodów osobowych *samochodów* *osobowych*" należy rozumieć "osobowych" czyli nie-ciężarowych w rozumieniu ustawy o vat, ewentualnie znowelizowanej/po zmianach "bez kratki", czy prawo o ruchu drogowym, czy jakoś inaczej? ;)
  I czy przeznaczenie konstrukcyjne liczy siÄ™ "na papierze projektu budynku", wg. planu funkcjonalno-użytkowego, czy wg. planu zagospodarowania przestrzennego (skoro np w mojej dzielnicy plan nie przewiduje możliwoÅ›ci istnienia garaży?), czy w jakiÅ› inny sposób? ;)

Btw mam "garaż" który całkowicie garażem nie jest - może byłby, gdyby 3m przed "bramą garażową" nie było płotu (chyba nawet pojazdem gąsienicowym by się nie dało zawrócić na 3m do bramy 3.5m szerokiej). Ot takie pomieszczenie magazynowo-użytkowe na miotły i kosiarkę. Teraz to mogę w nim trzymać rower, spacerówkę-wózek dziecka wstawiam. Ciekawe kiedy stanie się garażem wg przepisów?

Data: 2014-02-03 12:59:51
Autor: yabba
Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości news:lcnv8g$dde$1node2.news.atman.pl...
[...]

Prawa nie ustanawiają idioci. Ci co są u władzy muszą mieć tęgie umysły, żeby się tak wysoko wkręcić.

--
Pozdrawiam,

yabba

(cross) Podatek od gara??y (projekt)