(cross) Podatek od gara?y (projekt)

Data: 2014-02-03 16:28:27
Autor: Marcin N
(cross) Podatek od gara?y (projekt)

  Jako że z rana rzucili hasłem w radiu, odszukałem:

http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1039639,Masz-garaz-plac-podatek-za-luksus

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/774909,podatek-od-nieruchomosci-od-garazy-podwyzka-stawek.html

Zastanawiam się, jaki temat chcą ukryć ogłaszając taki projekt.
Idę o zakład, że jest drugie dno tej sprawy.

My zaczniemy gardłować o garaże i przestaniemy marudzić o podwyżkach mandatów i nakazie ich płacenia przez niewinnych właścicieli pojazdów.

Potem cofną nam ten podatek od garaży i odetchniemy z ulgą, że tylko te mandaty wprowadzili a mogli więcej.

--
MN

Data: 2014-02-03 19:53:40
Autor: Przemek

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:52efb59b$0$2219$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moze trzeba zrobic jakas liste do wp...dolenia
1) Miller - juz dostal choc akurat nie wiem dlaczego on bo przeciez podatki obnizal a nie podwyzszal
2) Tusk
3) Kopacz
itd ....

(cross) Podatek od gara?y (projekt)