cross i wymiana tloka

Data: 2009-06-10 14:21:14
Autor: de Fresz
cross i wymiana tloka
On 2009-06-10 13:55:53 +0200, "bbl" <bombell@yahoo.com> said:

Czy w full crossie tlok zmienia sie co 15 mh? czy koles walka robi mi
twierdzac ze tlok juz ma 10 mh i musze po 5 mth zmienic. To nie za mało? ja
myślałem że to się zmienia co 100 mth przeciez 15 mth to ja w kilka dni
zrobie.

AFAIK niektórzy full-profi zawodnicy tak robią. Inni zmieniają wtedy gdy trzeba. Przy amatorskim lataniu można założyć że powinien wytrzymać 50-150 mth.
I wbrew pozorom, przy rekraacyjnym lataniu w weekendy 15 mth to może być i miesiąć.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-10 15:28:41
Autor: metalbeast
cross i wymiana tloka

[...]

dokładnie tak. Jak kupiłem swoje moto, to wyczytałem na forum motoX o tym wymienianiu co 20h i sie przeraziłem, bo tyle to w kilka weekendow sie robi. Ale zajrzałem do cylindra po kupnie moto od gościa ktory mówił, że latał nim (125 2T) sezon i nic nie robił, a tam niespodzianka, tłok bez nagarów, prawie nie przetarty, jeszcze resztki grafitu na nim były :)

Data: 2009-06-10 15:42:57
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
cross i wymiana tloka
metalbeast napisał(a):