crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?

Data: 2012-02-03 11:37:39
Autor: MK
crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
Użytkownik "froff" <froff@interia.pl> napisał w wiadomości news:jggcgu$fum$1usenet.news.interia.pl...

I teraz mam pytanie:
W jaki sposób mam dochodzić zwrotu pieniędzy przez dostawcę, który mnie obciążył i jakie mam szanse?
Czy powinienem zadzwonić do banku i odmówić autoryzowania tej transakcji, czy też domagać się zwrotu
prosto od MCAFEE?
Nie chcę narobić przy okazji bigosu wspomnianej osobie z rodziny, więc zakładam, że pójdę po linii,
że oprogramowanie samowolnie przechowywało numer mojej karty i bez pytania ją obciążyło ponownie.

NIe rozumiem problemu. Dokonywales transakcji? Z tego co piszesz to nie. Skladasz reklamacje na obciazenie wskazujac, ze nie dokonywales takiej transakcji i po sprawie. Reklamacje sklada sie w banku. Oczywiscie na wszelki wypadek karte bym zastrzegl.

MK

crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?