crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?

Data: 2012-02-04 13:29:58
Autor: W
crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
froff wystukał, co następuje:

witam
Mam następujący problem do rozgryzienia.
Rok temu pewnej słabo obeznanej z komputerem osobie z rodziny
instalowałem różne oprogramowanie na nowym laptopie.
Przy okazji kupiliśmy subskrybcję firewalla MCAFEE.
[...]

Czy w trakcie kupowania nie było zaptaszonej gdzieś opcji automatycznego odnowienia licencji i automagicznego obciążenia karty? Często się z takim czymś spotykam...

crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?