[Uncharted 3] crushing - dziwna sprawa

Data: 2011-12-19 23:21:41
Autor: mrk
[Uncharted 3] crushing - dziwna sprawa
-- -- ->-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
From:mrk <no.entered@hot.com>
Sun, 04 Dec 2011 22:29:41 +0100
Subject:[Uncharted 3] crushing - dziwna sprawa
mrk napisal w dniu 2011-12-04 22:29:
Witam

Probuje przejsc gre na tybie mizdzacym (crushing). Zeby sobie sprawe
ulatwiac, zaczalem od najtrudniejszego rozdzialu, czyli od konca.
Przechodze kolejno rozdzialy i jak dotad wszystkie rozdzialy mi ladnie
zaliczal. Dziewne jednak, ze nie chce mi zaliczyc 9 rozdzialu.
Przechodzilem juz jakies 4 razy i za kazdym razem jak wychodze do menu,
to mam info, ze rozdzial przeszedlem na trybie wymagajacym.

Sam sobie odpowiem i podziele sie ta informacja.
Przechodzilem kilkakrotnie ten rozdzial. Gra konsekwetnie nie chciala mi zaliczyc tego rozdzialu. Postanowilem wiec, ze zaczne przechodzic dalej (a dokladnie to wczesniejsze rozdzialy). Jak przeszedlem poprzedni, to i tamten zostal zaliczony.
Dziwne, ale najwazniejsze, ze crushing powoli jest zdobywany.

Data: 2011-12-20 15:46:07
Autor: Michał Kowalczuk
[Uncharted 3] crushing - dziwna sprawa
Oon 2011-12-19, mrk vrute-a, bork, bork, bork!

[...]

Ciekawe jak przejdziesz pierwszy. ;)

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2011-12-24 16:41:41
Autor: mrk
From:Michał Kowalczuk <michal@kowalczuk.eu>
Tue, 20 Dec 2011 15:46:07 +0100
Subject:Re: [Uncharted 3] crushing - dziwna sprawa
Michał Kowalczuk napisal w dniu 2011-12-20 15:46:
[...]

Juz przeszedlem. Trofeum za Crushing zdobyte. ;-)

[Uncharted 3] crushing - dziwna sprawa